Selasa, Oktober 29, 2013


Apa yang kita nak heran dengan puak - puak Parti Angguk Saja ni. Diorang ni memang dah jenis spesis manusia yang tak sedar diri 24 jam sehari.

Diorang sering kali terasa diri diorang maksum dan tidak pernah melakukan sebarang kesilapan sepanjang hidup jadi manusia. Yang salah selalunya orang lain.

Jadi, bila isu mengenai gambar calon PAS kantoi menipu dalam satu flyers yang diedarkan oleh mereka semalam, maka itu juga la alasan yang diorang gunakan.

Diorang kata la yang diorang 'Tak Sedar' ianya berlaku. Padahal, alasan sedemikian nampak sangat tak masuk akalnya sebab tak logik lansung.

Mustahil diorang boleh kata diorang tak perasan gambar tu bukan gambar sebenar sebelum meluluskan pencetakan flyers tersebut. Bukannya banyak sangat gambar tu.

Dah la tu. Gambar tu bukannya kecik, besar bukan main terpampang dalam flyers berkenaan. Pun diorang nak kata diorang 'Tak Sedar' jugak?

Dengan alasan itu jugak la kita hari ni tak heran kenapa PAS masih tak nampak Kebenaran yang ada didepan mata diorang sendiri. Patut la PAS buat tak tau je bila Islam diperkotak-katikkan oleh DAPigs sebab diorang 'Tak Sedar' sokmo!!!
Pengerusi BN Kedah, Datuk Mukhriz Mahathir berkata, sebagai pemimpin parti mereka perlu mengambil tanggungjawab dalam semua urusan termasuk isu penting ketika pilihan raya. 

Beliau musykil perkara itu boleh berlaku tanpa pengetahuan pemimpin Pas sedangkan ia membabitkan isu penting iaitu risalah mengenai calon mereka untuk menghadapi PRK Dun Sungai Limau. 

"Biasalah nak lepas tangan. Jika terjadi apa-apa, jawapan mudah ialah tidak sedar ia berlaku.

"Perkara seperti ini tidak sepatutnya berlaku kerana ia menjejaskan kewibawaan mereka sendiri. Mustahil pemimpinnya tidak tahu gambar itu bukan milik mereka atau diambil dari orang lain," katanya kepada media ketika melawat Pusat Media Kementerian Komunikasi dan Multimedia di sini hari ini. 

"Adakah ini alasan yang boleh kita terima. Sudah pasti tidak, kerana rakyat akan mempersoalkan niat sebenar mereka melakukan sesuatu perkara terutama untuk kempen pilihan raya," katanya. 
Ps: Pepatah Melayu kata, "Nyamuk seberang laut diorang nampak, Gajah mati depan mata diorang buat tak tau je!!!" 
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Parti Ahli Shorga....ibarat ketam mengajar anaknya berjalan...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping