Selasa, Jun 03, 2014


Heh! Memang pelik - pelik perangai puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Nak pulak kalau yang datang dari kalangan geng - geng Parti Angguk Saja tu. Memang tak boleh blah.

Satu kenyataan dikeluarkan oleh blogger mereka sebelum ini mengecam tindakan BACUL segelintir pemimpin PAS yang dilihat tak berani nak pertahankan pemimpin sendiri.
Zaman dahulu PANTANG sahaja pimpinan kita dihina sudah pasti akan ada berduyun-duyun turun untuk membuat laporan polis supaya diambil tindakan terhadap manusia durjana itu...

Walaupun belum tentu laporan kita itu diambil tindakan, sekurang2nya kita membuktikan bahawa kita tidak membenarkan mereka mempermain2kan pimpinan kita dengan menghina mereka sebegitu rupa....

Jadi diharap PIMPINAN DIATAS usahlah berasa selesa dengan apa yang dimiliki sekarang... janganlah anda semua kelihatan seperti meredhai pimpinan anda sendiri di hina sdemikian rupa...
Hah! Marah betul nampak gayanya blogger tu bila pemimpin atasan PAS Pusat takut nak ambik tindakan yang sewajarnya. Nak suruh buat laporan Polis pun diorang takut.

Tapi IRONIKnya, bila Si Hadi Awang tu dimalukan oleh PKR dan disaman oleh salah seorang bekas calon parti tersebut sebelum ini, tak de pulak yang nak suruh ambik tindakan?

Kenapa masa tu diorang tak buat laporan atau pun keluarkan artikel mengecam tindakan bekas calon PKR tu sendiri? Kenapa masing - masing hanya mendiamkan diri?

Sepatutnya diorang tampil mengecam tindakan lepas tangan pemimpin atasan PKR terutama Si Ketua Penipu tu kerana dilihat sengaja menghina Presiden PAS tu sendiri.

Sewajarnya, kepimpinan PAS perlu bersatu hati mengutuk serta mendesak supaya PKR bertanggungjawab terhadap tuduhan fitnah yang memalukan Presiden PAS tu sebelum ini.

Tapi nampak sangat yang pada ketika itu diorang sendiri pun kecut buah kerandut nak ambik tindakan yang sewajarnya. Sekarang baru diorang nak kecoh tak tentu arah pasal apa? Buat mengabihkan masa je!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Komen

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping