Selasa, Mac 19, 2013


Halamak ai!!! Punya la tandus idea untuk berpolitik, sampai ke tahap itu diorang sanggup buat ye? Sampai sanggup nak suruh hidupkan semula orang yang dah mati?

Inilah dia tahap pemikiran sempit yang dimiliki oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu sebenarnya. Diorang ni memang jenis manusia yang tak boleh terima Kebenaran.

Apa yang dah mati pun sanggup diorang hidupkan semata - mata untuk menabur fitnah dan buat cerita yang bukan - bukan. Tujuannya untuk memburukkan orang lain.

Yang tambah menyedihkan, perkara tersebut dituntut oleh mereka - mereka dari kalangan ahli yang selama hari ini mendabik dada kata memperjuangkan Islam.

Hanya disebabkan mereka hilang kredibiliti sejak kematian Si Bala PI, perkara - perkara yang bukan - bukan timbul satu persatu.

Sibuk diorang nak desak supaya kes berkaitan dengan Altantuya tu dibuka semula hanya berdasarkan kepada 'cerita dongeng' Si Bala PI.



Apa lagi yang nak dibuktikan sedangkan isu tersebut sudah pun selesai di mahkamah? Apa lagi yang diorang nak pertikaikan mengenainya?

Jelas, segala persoalan yang ditimbulkan tu dah pun dijawap sebelum ini. Tinggal lagi, diorang je yang tak mampu nak terima kebenaran mengenai perkara tersebut.

Kalau sebelum ini, beria - ia diorang kecam permainan Politik Fitnah yang dilemparkan kepada Si Ketua Penipu tu. Tapi, apa yang diorang buat ni, apa bezanya?

Bukan ke tujuan diorang membangkitkan semula kes Altantuya tu hanya untuk menabur fitnah terhadap Datuk Seri Najib? Kan sama je apa yang diorang buat tu?

Sekurang - kurangnya, bapa kepada Altantuya pun dah mampu menerima hakikat dan mengakui bahawa pernah ditawarkan duit oleh Si Ketua Penipu. Apa lagi nak dipersoalkan?

Malah, Datuk Seri Najib pun pernah bersumpah didalam Masjid menafikan tuduhan dan dakwaan yang telah dibuat terhadap beliau. Pun diorang masih tak puas hati?

Sudah - sudah la buat cerita mengarut ni!!! Setakat nak percaya pada cakap Si Bala PI dan Si Penjual Karpet tu sahaja, baik tak payah. Takat cakap, semua orang pun boleh buat!!! Suruh budak sekolah tadika pun pandai!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping