Isnin, Februari 17, 2014


Demikian diantara nasihat yang boleh diberikan kepada Si Mat Tyson ni. Andaikata dia rela diri dia diperkudakan oleh Si Ketua Penipu tu, baik dia masuk PKR.

Kalau dia masih lagi duduk sebagai ahli PAS, baik tak payah la jadi Kuda kepada Parti Kudakan Rakyat tu. Dah memang itu pun hakikatnya dengan PKR ni.

Diorang bukan sekadar suka buat kecoh tak tentu arah. Tapi diorang juga suka meng'Kuda'kan orang lain demi kepentingan Politik diri mereka sendiri.

Perkara tu memang tak perlu nak dipertikaikan lagi. Ianya memang dah menjadi satu perkara yang nyata. Tak payah la orang nak cerita banyak pasal hal tu.

Sudah la puak - puak Liberalis dalam PAS tu semuanya sanggup jadi Pak Angguk Saja kepada PKR dan DAPigs. Datang Si Mat Tyson ni, dia nak jadi Kuda orang pulak.

Realitinya, Si Mat Tyson tu dicadangkan oleh Si Ketua Penipu tu bukan untuk membantu dia sangat. Sebaliknya, hanya wayang untuk tarik sokongan dari kalangan pemimpin PAS.

Semua orang tau yang kepimpinan PAS di Selangor takkan setuju dengan perlantikan Si Ketua Penipu tu sebagai MB. Jadi, dia pancing la Si Mat Tyson ni. Pun diorang masih tak sedar jugak ke?

Dulu pun, Si Mat Tyson ni dah pernah kena tipu dek Si Ketua Penipu tu. Sekarang ni dia masih lagi nak percaya dengan orang yang sama? Sebab apa? Sebab Kuasa, Pangkat dan Kedudukan. Itu je. Bukannya dia buat untuk perjuangan PAS sangat pun!!!
SHAH ALAM: Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim akan menggunakan sesiapa sahaja termasuk bekas Menteri Besar Selangor Tan Sri Muhammad Muhammad Taib demi menyudahkan  matlamatnya menjadi Menteri Besar negeri itu, kata Penganalisis Politik  Profesor Dr. Ahmad Atory Hussain.

Atory berkata walaupun Mat Taib pernah terpalit dengan tuduhan salah urus wang sehingga terpaksa meletak jawatan sebagai menteri besar pada tahun 1998, ia tidak menjadi masalah kepada Anwar. 

"Anwar Ibrahim dia akan menggunakan siapa sahaja yang boleh membantu dia.Dia pun (Anwar) sama-sama bermasalahlah dengan Tan Sri Muhammad Muhammad Taib," katanya kepada Antarapos.

Atory berkata dengan meraih sokongan Mat Taib, Anwar juga berupaya memperluaskan pengaruhnya dalam PAS. 

"Dia (Mat Taib) dah masuk Pakatan Rakyat (Pakatan), kerusinya masuk PAS, tentulah mempunyai akses yang lebih untuk Anwar dapatkan kerjasama daripada Mat Taib untuk membantu Selangor.
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. perlu ke mike Tyson ni, kalau buat kacau penting diri sendiri jangan di layan, nak jadi pemimpin bukab bawa lari duit berjuta..mana dapat duit tu che siasat sikit, gaji menteri besor masa tu besor mana sangat, kalu dia join geng bapak penipu tu biarkan, memang layak perti tu kumpul semua penipu rakyat untuk jadi ahli party tu...parti kelentong rakyat...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping