Selasa, April 29, 2014


Hehehe!!! Inilah malangnya bila puak - puak PAS tu ada pemimpin yang mentalitinya setaraf dengan budak sekolah tadika. Mudah sangat pening dibuatnya.

Baru kena 'provoke' sikit dengan DAPigs, dia dah mula jadi tak tentu arah. Makin hari makin pening kepala dia nak menjawab isu yang berkaitan dengan Hudud tu.

Kalau dulu dia boleh lagi bagi alasan kononnya Hudud ni sekadar untuk dijaja menjadi bahan Politik melaga - lagakan sesama orang Melayu diantara PAS dan UMNO.

Pada ketika itu, bila kita mintak draf perundangan Hudud, dia masih lagi boleh bagi alasan yang bukan - bukan. Tapi sekarang, apa lagi yang dia nak kata? 

Berbelit lidah la nak menjawab. Kot masa dulu pun, kalau kita tanya dia pasal Hudud ni dia banyak berdolak dalih. Tapi masa tu dia tak pegang jawatan besar. Baru jadi Pencacai.

Sekarang dia dah tak boleh nak buat kerja Haramjadah macam tu dah. Nak pulak sekarang ni dia pegang jawatan sebagai Ketua Penerangan. Dah jadi satu tanggungjawab besar dah tu.

Kalau dulu, kita tanya dia, kenapa isu pasal perlaksanaan Hudud ni tak dijelaskan kepada orang bawahan dan yang Bukan Islam, dia kata belum masanya lagi.

Sekarang dah tiba masanya untuk buat penjelasan mengenai isu perlaksanaan Hukum tersebut dan ianya perlu dibuat kepada orang Bukan Islam terutama dikalangan DAPigs.

Mula la tergaru - garu kepala dibuatnya. Maka sebab itulah dia pun ulang semula ayat yang pernah digunakan oleh Si Ketua Penipu tu sebelum ini, "Setuju untuk Tidak Bersetuju".

Kan nampak sangat yang Si Mahfuz Bean ni sendiri pening nak buat pendirian mengenai isu perlaksanaan Hukum Hudud tu? Pun orang masih tak nampak lagi ke?

Orang tanya dia soalan mudah je. Dia SETUJU atau TIDAK untuk melaksanakan Hudud? Dia bantai jawab macam Si Ketua Penipu tu pulak. Memalukan je jadi Ketua Penerangan.

Nak jawab isu tu pun beria - ia benar dia main pusing - pusing. Nak suruh buat pendirian sendiri pun sikit punya susah. Tapi bab nak salahkan orang pandai pulak? Macam sial!!!

Tapi, apa nak heran ye tak. Dah memang itu jenis mentaliti yang ada pada Si Mahfuz Bean ni. Lagi pun dia setakat LULUS SRP je, apa sangat yang kita boleh harapkan. 

Takkan pulak kita nak dengar dia bagi jawapan macam budak baru lepas keluar Universiti. Sedangkan orang tanya pasal Syiah pun dia boleh kata ianya sejenis kuih raya. Inikan pulak kalau kita tanya dia bab Hudud. Lagi la dia tak tau apa -apa!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Kalau tengok mamat ni berucap di dewan parlimen....macam SIAL je. Membebel tak sudah tapi isi kandungan tarakk!! Kebodohan teramat jelas!

    BalasPadam
  2. salammualaikum wmt,
    Sesungguhnya, kerana keadaannya yang tak berapa nak cerdik dan bijak itulah yg membolehkan dia terpilih jadi pemimpin Pas. Bukan calang-calang jawatan. Naib Presiden lagi.

    BalasPadam
  3. aK kesian tgk org alim2 ulamak di dalam pas..dan penyokong2 pas yg betul2 hendak perjuangkan islam..mereka dipergunakan..dapat pemimpin plak pas yg mcm mat sabu gan mahfuz ni..kesian..islam sebagai benteng polotik..cehhh..

    BalasPadam
  4. tergaru-garu serupo beruk mok ye....kepalo tu tok gata pung. cumo nok cari idea macemano nok pekeno ke umno.
    bereh....

    BalasPadam
  5. mahfuz cuma ada SRP ajekah...
    aku pula ada LCE je...
    aku tinggi sikit kot...!
    sebab LCE dalam aliran english.. ertinya aku bolih berbahasa english...
    mahfuz bolih kah cakap english... klu takat bernicktie kehulu kehilir, aku pun bolih.. tapi kan, cara dia ikat tie dia, cantiklah. mcm org sekolah tinggi... lu fikirlah sendiri..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping