Jumaat, Mei 02, 2014


Kesian beb. Rupanya puak - puak yang turun berdemo petang tadi telah ditukar menjadi "Pencacai Bontot" kepada Si Ketua Penipu tu. Bukannya nak bantah GST sangat pun.

Kalau demo nak membantah keputusan mahkamah berkaitan dengan kes liwat Si Ketua Penipu tu terhadap Saiful dah tentu - tentu ianya takkan dapat sambutan.

Nak pulak bila yang turut serta tu terdiri dari kalangan puak - puak PAS. Lagi la diorang tak nak turun dan ikut sesi demo yang diadakan. Jadi, diorang jadikan GST sebagai alasan.

Kalau betul lepas ni diorang nak buat demo bantahan mengenai keputusan kes liwat Si Ketua Penipu tu, apa kata diorang buat jugak demo untuk Si Hadi Awang yang disaman oleh bekas calon PKR tu. Nak jugak tengok berapa ramai pulak yang nak turut serta!!!
KUALA LUMPUR 1 Mei - Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Mohamed Azmin Ali pada Perhimpunan Bantah Cukai Barang dan Perkhidmatan (GST) di Dataran Merdeka hari ini memberi amaran kepada Kerajaan Persekutuan agar tidak 'sentuh' Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Amaran yang dikeluarkan Azmin itu seolah-oleh membayangkan bahawa himpunan yang diadakan hari ini bukanlah untuk membantah GST tetapi untuk membela ketua pembangkang itu.

"Perdana Menteri,Datuk Seri Najib Tun Razak ingin ulang kezaliman dengan menjatuhkan hukuman kepada Anwar. Jangan kamu zalimi rakyat dan Anwar. Jangan kamu sentuh Anwar.

"Rakyat Malaysia tidak akan benarkan walau sesaat Anwar dimasukkan ke dalam penjara. Lawan tetap lawan. Kezaliman yang dilakukan bukan hanya kepada Anwar tetapi kepada rakyat," katanya.

Beliau berkata demikian di hadapan kira-kira 20 ribu peserta yang hadir pada perhimpunan bantah GST di ibu negara.


Dalam ucapannya, Azmin turut memberi gambaran bahawa akan mengadakan demostrasi jalanan bagi membantah keputusan Mahkamah Rayuan yang memutuskan bahawa Anwar bersalah di atas tuduhan meliwat bekas pembantu peribadinya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan.
Categories: ,

7 ulasan:

  1. Yang betina dua ekor dalam gambar tu nak protest apa lagi?? Miskin sangat ke? Susah sangat ke hidup diaorang sekarang sampai konon konon GST tu boleh buat depa merana sampai kebuluran? Tengok tudung berjela jela panjang kain begulung gulung. "sunglasses" bukan main lagi. Ini bukan golongan orang yang dalam kesusahan. Ini mak bapak berduit. Duit hasil bantuan kerajaan UMNO jugak.
    Muka macam ni, memang sesuai pergi berdemo....lepas tu jangan lupa menggatal dengan brader brader kat situ. Muka macam SUNDAL!!
    Cuma satu je aku pohon TOLONG jangan buang anak bersepah sepah dalam toliet!!!! SUNDAL!

    BalasPadam
  2. azmin ni budak lagi, dia mana kenal anwar dari tahun 70 lagi ynag kerjanya memburukkan kerajaan ajak student berdemo, mana ada credible orang macam ni, azmin kaya raya sebab anwar, sebab tu dia nak jaga sangat lubang anwar. duduk sebentar fikir nalik siapa anwar, adakah kaya kamu sebab usaha kamu yang bersih, adakah anwar itu bersih, puas hati kah kamu kamu merosakkan bangsa kamu, anak anak kamu, Negara kamu...adakah perjuanagn kamu akan berhasil..dengan menipu... kamu Nampak..cara kamu tidak betul, dan kamu tak kan Berjaya..sebab segalnya allah tidak menerimanya..kamu fikirlah wahai manusia yang bernama azmin...umur masih muda, jangan lah kamu sia sia kan diri kamu kerna anwar..seorang penipu perosak Negara..

    BalasPadam
  3. Tanpa nama 1 Mei 2014 wei. Memang hang dasar buta hati buta segalanya. Asal pakai spek hitam aje kira orang senang la gitu? Kalau depa beli spek RM9.90 kat pasar kira orang kaya la? Hang memang bangang. Pastu lak hang ingat semua perempuan pi sana bertujuan nak cari jantan ke? Ntah2 hang tu memang dilahirkan anak sundal sebelum ni. Mengata kat orang lain untuk lepas geram. Dasar macai UMNO. Seks dan lucah tak dapat dipisahkan. Puiii!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul juga tu, saya pernah jumpa orang yang ada BMW tapi mendakwa dirinya susah... dulu pernah juga mendengar keluhan peniaga yang memaksi jam tangan Rolex mengeluh 'haiya mana ada untung meniaga... manyak susah ma'. Jadi perempuan yang paksi cermin mata hitam , bermekap dan pakaian menarik sebenarnya tergolong orang yang hidup susah dan merana. Kesianilah mereka.

      Padam
    2. Kesian nya pompuan pompuan melayu ni....beli spek RM9.90 dikatakan oleh mamat 8:16....kalau betul dah miskin sangat dibawah kerajaan UMNO, jangan beli spek nak melaram lah! Jimat jimat duit tu Tolong bayar yuran sekolah....KALAU pergi sekolah pun. Dah lah miskin kononnya, lepas tu nak membazir melaram! Confirm SUNDAL PR!

      Padam

  4. "Rakyat Malaysia tidak akan benarkan walau sesaat Anwar dimasukkan ke dalam penjara."

    Ini kenyataan yang 100% tidak betul sebab saya, sebagai rakyat Malaysia, lebih suka sekiranya hukuman penjara Anwar ditambah lebih daripada 5 tahun. Lagi lama lagi best.

    BalasPadam
  5. kalu di Negara china, orang macam anwar dah kena hokum tembak, sebab menderhaka pada Negara,memburukkan Negara....banyak lagi lah,,,kawan kawan dia yang sekapal dengan dia ada kena hokum sama...tembak depan rakyat ramai...kalau di arab Saudi agaknya kena sebat depan orang ramai..sebab dia dah didapati bersalah oleh mahkamah rayuan...apa lagi...hokum mesti dijalankan..hokum untuk engajar bukan untuk dipermain mainkan org seperti anwar..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping