Jumaat, Mei 02, 2014


Huh!!! Memang malang sungguh la nasib puak - puak Pakatan Haramjadah tu sebab ada pemimpin macam Si Mahfuz Bean ni. Dah la taraf pendidikan pun rendah.

Setakat LULUS SRP, tapi berlagak macam budak baru lepas keluar Universiti. Itu pasal la dia suka sangat keluarkan kenyataan yang BONGOK tak ingat dunia.

Sewaktu perhimpunan semalam, Si Mahfuz Bean tu jelas mempermainkan usaha puak - puak Pakatan Haramjadah tu menganjurkan Himpunan GST.

Si Mahfuz tu kata dalam ucapan dia, Himpunan tersebut tidak lebih dari satu aktiviti perlancongan dan acara bersantai beramai - ramai didepan bangunan Sultan Abdul Samad.
"Himpunan ini merupakan satu produk pelancongan. Sambil kita berhimpunan sambil kita santai di hadapan Bangunan Sultan Abdul samad," katanya ketika berucap di hadapan Bangunan Abdul Samad.
Hanya itu je ucapan yang mampu dikeluarkan oleh Si Mahfuz Bean tu semalam? Dia tak nak jelaskan ke yang dimaksudkan dengan GST tu kepada mereka yang hadir?

Oh ye! Terlupa pulak. Budak setakat LULUS SRP ni bukannya tau pun apa itu GST. Kalau tengok dalam sidang Parlimen pun, dia mana pernah bangun membahaskan pasak isu tu.

Kot kalau kita tanya dia pun pasal GST tu, dah tentu - tentu jawapan dia "Ianya sejenis makanan untuk berbuka puasa." Al-maklum la, puasa kan dah nak dekat.

Realitinya, Si Mahfuz Bean ni sendiri pun tak berapa faham sangat pasal GST. Cuba tanya dia, setahun berapa banyak cukai yang dia bayar? 

Jangan - jangan perkataan 'Cukai' tu pun dia ingat sejenis makanan jugak. Paling tidak, dia anggap Cukai tu sebuah daerah dalam kawasan Kemaman!!! Kalau itu jawapan dia, baik pergi jahanam la dengan Pakatan Haramjadah tu!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping