Sabtu, Mei 03, 2014


Heh!!! Makin hari kita lihat Si Mahfuz Bean ni semakin pening kepala dia dibuatnya. Dah kian mengarut tak tentu arah dah Ketua Penerangan PAS sekor ni rupanya.

Dalam masa dia dok menuduh UMNO sebagai "Pondan" semalam (Klik Sini), secara tak lansung Si Mahfuz Bean tu telah sekali lagi memBODOHkan diri dia kepada umum.

Selama hari ini, apa sahaja usaha yang dibentangkan oleh pihak Kerajaan sering kali mendapat tentangan dari puak - puak Pakatan Haramjadah ni.

Apa sahaja usaha pihak Kerajaan akan ditolak mentah - mentah biarpun dalam diam mereka mengakui bahawa usaha yang dilakukan tu mampu membawa kebaikkan kepada Negara.

Ambik contoh perlaksanaan GST. Ternyata puak - puak Pakatan Haramjadah tu menolak usaha perlaksanaan sistem cukai tersebut dalam sidang Parlimen.

Tapi disebabkan diorang tak puas hati kerana GAGAL dalam undian sewaktu berlansungnya sidang Parlimen, diorang bawak pulak isu tersebut ke jalan raya.

Realitinya, wakil puak - puak Pakatan Haramjadah tu yang GAGAL menolak perlaksanaan sistem tersebut melalui "Ruang Demokrasi" yang telah diberikan.

Tapi kenapa diorang masih lagi tak puas hati dengan perkara tersebut? Kenapa mereka mahu membawa isu tersebut ke jalan raya yang jelas tidak demokratik?

IRONIKnya, kenyataan Si Mahfuz Bean ni berbeza bila ianya bersangkut paut dengan pembentangan Rang Undang - Undang Hudud yang dicadangkan oleh PAS.

Secara tiba - tiba dia boleh pulak sokong "Ruang Demokrasi" yang diberikan untuk membentangkan Rang Undang - Undang tersebut.
“Kita mendokong demokrasi dalam negara kita, jadi saya minta semua orang memberikan ruang demokrasi kepada Kelantan dan juga kepada PAS untuk melalui proses demokrasi. Siapa yang tidak bersetuju, mereka boleh mengundi untuk menolak,” katanya.
Nah!!! Itu membuktikan pemimpin Pakatan Haramjadah macam Si Mahfuz Bean tu hanya sekadar pandai bercakap. Tapi malangnya dia tak de otak untuk berfikir!!!

Kalau betul diorang mendokong demokrasi dalam Negara, kenapa dalam bab perlaksanaan GST diorang tolak dan buat himpunan jalanan yang jelas tak mendatangkan faedah tu?

Nampak sangat sifat RETORIK ni memang cukup menebal dalam jiwa puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Ianya cukup jelas, terang dan nyata serta tidak perlu dipertikaikan lagi. Kot ye pun dia nak jadi MUNAFIK, jangan la nak heret orang lain!!!
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping