Sabtu, Julai 12, 2014


Masih belum reda lagi kemarahan puak - puak PKR tu terhadap Si Rafizi Ramli tu rupanya. Masih ramai lagi diperingkat akar umbi yang buat desakan secara terbuka.

Semalam, kita dah paparkan komen yang diberikan oleh ahli PKR supaya Si Rafizi tu dikenakan tindakan yang tegas oleh parti. Kali ini, desakan yang sama diulang. (Klik Sini)

Desakan dari seorang lagi ahli PKR Subang kali ini mendesak Si Wan Omega tu agar memecat Si Rafizi tu dari jawatannya sebagai Pengarah Strategi.

Kata ahli PKR tu, perlaksanaan agenda "Langkah Kajang" yang direncanakan oleh Rafizi dan Rahim Ghouse hanya menimbulkan bencana kepada PKR.

Tak cukup setakat itu, ahli PKR Subang tu jugak turut menyatakan bahawa tindakan Rafizi dan Rahim Ghouse mengatur "Langkah Kajang" sebagai satu Pengkhianatan terhadap parti.
"Kita meminta Presiden PKR, Datin Seri Wan Azizah Wan Ismail untuk memecat Rafizi dari jawatan Pengarah Strategi dan ambil tindakan disiplin terhadap beliau. 
"Strategi Rafizi hanya merosakkan imej dan perpaduan dalam parti, Rafizi wajar dihukum kerana telah merosakkan parti dengan strategi putar belit beliau. 
"Kita mahu Datin Seri Wan Azizah, selaku Presiden PKR dengar dan bertindak atas suara akar umbi parti PKR, jangan pula mahu pecat ahli-ahli yang bersuara untuk selamatkan parti. 
"Kita semua sayangkan parti, jangan pecat kita jika bercakap benar, jika mahu pecat ahli-ahli yang bersuara demi untuk kebaikan parti, maka di mana keadilan yang diuar-uarkan," katanya.
Nah!!! Sekarang alasan apa lagi yang Si Rafizi tu boleh berikan apabila suara diperingkat akar umbi jelas menunding jari dan menyalahkan dia menjahanamkan parti?

Masih lagi ke Si Rafizi tu nak tuduh UMNO bermimpi ngeri sedangkan agenda "Langkah Kajang" tu menjadi persoalan dikalangan ahli parti dia sendiri.

Sudah - sudah la Si Rafizi tu nak meroyan tak tentu arah dan menyalahkan orang lain tak tentu arah. Adalah lebih bermaruah sekiranya dia mengambil tindakan sebagai Anak Jantan dan meletakkan jawatan secara sukarela. Tak payah la dia nak jadi PONDAN!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Pondan tak sepatutnya dijadikan Pengarah Strategi. Setakat mak andam, juru make-up, pakar gossip dan putar belit boleh la kot.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping