Selasa, Ogos 26, 2014


Beberapa siri pendedahan mengenai agenda subversif yang direncanakan oleh Si Ketua Penipu tu telah pun dibuat sebelum ini. (Klik sini, sini, sini dan sini)

Maka adalah satu perkara yang mustahil sekiranya PAS lansung tidak mengetahui agenda yang dirancang oleh Si Ketua Penipu tu selama hari ini. Ianya tak masuk akal.

Sejak PAS didesak untuk masuk campur dan 'Setuju Untuk Tidak Bersetuju' dalam isu berkaitan kedudukan Menteri Besar Selangor, kita boleh tengok kebenarannya.

Jika kita lihat, sejak awal penglibatan PAS dalam konflik kepimpinan di Selangor, mereka dilihat seolah - olah cuba untuk menyembunyikan sesuatu.

Diatas tindakan itu yang membuatkan maruah Hadi Awang sebagai Presiden turut dicemar dan diburuk - burukkan oleh ahli dikalangan Pakatan Haramjadah tu.

Keengganan dia untuk tunduk pada desakan yang dibuat oleh PKR dan DAPigs membuka ruang fitnah terhadap dirinya sendiri yang didakwa ada kepentingan peribadi.

Hadi Awang dituduh mempunyai hubungan peribadi dengan Khalid Ibrahim yang melibatkan nama menantu serta sahabat karibnya sendiri.

Itu satu bab yang boleh kita pertikaikan. Malah pendirian PAS yang dilihat teragak - agak untuk menyokong Wan Azizah sebagai calon pengganti Khalid juga boleh dipertikaikan.

PAS sebelum ini tampil dengan memberikan alasan bahawa mereka tidak menyokong Wan Azizah bukan kerana sebab gender. Alasan yang diberikan itu tidak jelas.

Soalnya, kenapa PAS tidak berani nak berterus terang dengan rakyat mengenai pendirian mereka terhadap pencalonan Si Wan Azizah tu sebagai Menteri Besar Selangor?

Sekiranya PAS tahu apa agenda asal yang direncanakan oleh Si Ketua Penipu tu, kenapa mereka hanya mendiamkan diri dan masih setia bersekongkol dengan Pakatan?

Apa tujuannya mereka merahsiakan perkara tersebut? Untuk apa diorang bertindak sedemikian? Adakah ianya kerana nafsu Politik yang membara dalam parti itu sendiri?

Sebab apa perkara sedemikian perlu dirahsiakan oleh PAS? Adakah ianya demi untuk mendapat Kuasa memerintah Negara dimasa akan datang?

Atau, adakah ianya hanya kerana dendam kesumat yang masih belum padam terhadap UMNO selama hari ini? Adakah itu hukuman yang setimpal dilakukan terhadap UMNO?

Hanya demi kerana dendam, sanggupkah PAS menggadaikan masa depan Negara dan membuatkan rakyat sengsara tanpa mengetahui sebab musababnya? Persoalan itu yang perlu dijelaskan oleh PAS. Bukannya bersikap bacul dan hanya mendiamkan diri!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. PAS ada ramai cerdik pandai, bukan pander, tak kan tak Nampak mainan kotor politik nwar...atau di kunci mulut dengan belanja besar...orang sekolah pondok pun tahu mainan un-Islamic nwar...kenapa PAS biarkan ugama islam di permain oleh nwar and geng...dah dapat gelaran munafik pun PAS tak sedar lagi...

    BalasPadam
  2. itu lah sebabnya ALLAH bagi AKAL supaya berfikir dan membuat keputusan dengan waras.....Tapi pemimpin PAS dan Penyokong PAS cuma diberikan ALLAH sekadar OTAK saja....sebab tu kalu kita samakan mereka dengan binatang atau LEMBU lebih adalah lebih tepat lagi....Dah banyak kali mereka dihina diherdik dan dicerca oleh rakan sekutu mereka...masih lagi buat derkkkk aje.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping