Isnin, Januari 19, 2015

Huh! Heran jugakkan. Sedangkan Anugerah Juara Lagu pun ada keputusan dan diketahui ramai siapa pemenangnya. Tapi kenapa pulak Si Nurul Izzah tu sunyi sepi je sejak akhir -akhir ni?

Kenapa dia mendiamkan diri dari memberi sebarang komen kepada pihak media mengenai keputusan mahkamah yang telah mengisytiharkan status 'Janda Meletop' dia baru - baru ini?

Kalau tidak, dia la manusia yang paling lantang sekali bersuara berbicara mengenai isu - isu semasa. Dia la yang paling hebat sekali meraikan 'Hak Kebebasan Bersuara' dalam laman media.

Tapi bila didesak suruh menjelaskan sebab musabab kenapa dia mentut fasakh dari suami dia, kenapa pulak dia nak diam? Kenapa pulak dia enggan memberi penjelasan yang sewajarnya?

Walhal, dia sendiri sedar akan kesannya apabila menjadi wakil kepada rakyat. Dia sendiri tau tanggungjawab dia kepada rakyat. Dia sendiri perlu akui bahawa dia adalah milik rakyat.

Maka, tidakkah sewajarnya dia menjelaskan perkara sedemikian kepada rakyat atas dasar hak mereka terhadap dirinya? Bukankah itu juga merupakan tanggungjawab yang perlu dia pikul?

Tinggal lagi, jenis manusia macam Si Nurul Izzah tu, cakap pasal erti tanggungjawab ni bukannya dia faham sangat. Kalau dia benar - benar bertanggungjawab, dah tentu perkara macam ni tak berlaku.

Kalau dia betul - betul fahaman peranan dan tanggungjawab dia kepada rakyat, takkan mungkin dia akan menabur fitnah terhadap orang lain sesuka hati dia tanpa sebarang usul periksa.

Jadi, apa nak heran kalau dia tetap mahu menggunakan alasan "Masalah Peribadi" untuk tidak menjelaskan perkara sebenar kepada rakyat sehingga mengakibatkan keGAGALan didalam pentadbiran rumah tangga dia sendiri!!!
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping