Isnin, Januari 19, 2015

Hah!!! Ini satu lagi kes pelik yang berlaku dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Tiba - tiba je Si Ketua Penipu tu jadi sasaran dan diserang oleh blogger - blogger Pro Pakatan sendiri.

Kenapa tiba - tiba mereka berubah arah dan berani menentang Si Ketua Penipu tu? Tidakkah tindakan itu hanya sekadar membuka aib dan kemaluan Si Ketua Penipu tu depan orang ramai?

Semalam, sebuah blog Pro Pakatan membangkitkan isu berkaitan dengan serangan terbaru Si Ketua Penipu tu terhadap Tun Daim Zainuddin yang dikatakan bakal disiasat oleh SPRM.

Sambil mendakwa kononnya pihak SPRM membuat dakwaan terpilih, blog tersebut juga mempersoalkan tindakan Si Ketua Penipu tu hanya membantu Datuk Seri Najib dalam isu 1MDB.
"Pertempuran semakin panas dari sehari ke sehari.. dan Najib kelihatan mula lemas dengan serangan kem Mahathir yang menjadikan 1MDB sebagai senjata utama mereka. 
Tapi.... tiba-tiba mencelah pulak PKR dan Anwar menyerang Daim dari kem Mahathir.. sedangkan bagi aku ini tidak perlu, kita biarkan si Luncai itu terjun dengan labu-labunya.. 
Lebih teruk Daim dan beberapa individu melanyak Najib lebih baik buat Pakatan Rakyat.. kenapa pula perlu menyerang Daim? Ini seolah-olah PKR sedang membantu Najib pula.. Kenapa?" lapor blog tersebut.
Nah! Hakikatnya, puak -puak dikalangan Pakatan Haramjadah tu sendiri memperlihatkan wajah mereka yang sebenar dengan persoalan yang dibangkitkan. Ternyata mereka hanya golongan MUNAFIK.

Persoalan yang dibangkitkan melalui blog tersebut membuktikan bahawa puak - puak Pakatan Haramjadah ni hanya sekadar berjuang demi untuk kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri. 

Disatu sudut, tindakan yang dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu dilihat satu cubaan untuk menarik perhatian pihak Kerajaan dengan menyerang Tun Daim agar kedudukan dia pada ketika ini selamat.

Manakala disatu sudut yang lain, puak - puak Pakatan Haramjadah ni lebih rela menjilat najis mereka sendiri dengan menyokong Tun Daim yang selama ini dilemparkan dengan pelbagai tuduhan.

Terbukti bahawa puak - puak Pakatan Haramjadah ni, baik dari kalangan pemimpin mahu pun Pencacai diperingkat bawahan mempunyai satu agenda iaitu mem-BODOH-kan diri sendiri depan orang ramai!!! Patut la diorang masih GAGAL nak mendapatkan keyakinan rakyat!!!

PS: Tak salah la kalau kita kata yang Si Ketua Penipu tu semakin hari semakin 'Bankrup'!!! - seterusnya...
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping