Rabu, Januari 21, 2015

Mungkin ini dianggap sebagai tindakan 'Retaliasi' Si Tokong DAPigs tu terhadap isu yang dibangkitkan sebelum ini mengaitkan kekayaan serta jawatan yang disandang oleh isteri dia sendiri.

Pendedahan demi pendedahan dibuat melalui laman media sosial mempertikaikan isu tersebut secara terbuka. (Klik Sini dan Sini). Ianya termasuk beberapa siri persoalan yang dibangkitkan.

Namun malangnya, semua persoalan dan pendedahan yang dibuat oleh Si Tokong DAPigs tu hanya mengecewakan pelbagai pihak terutama dikalangan wartawan serta pihak media sendiri.

Jika sebelum ini, isu berkaitan dengan jawatan yang diberikan kepada isteri kepada Si Tokong DAPigs tu telah dibangkitkan oleh wartawan melalui akhbar - akhbar berbahasa Cina.

Tetapi persoalan itu telah dijawab dengan 'Amaran Keras' oleh Si Tokong DAPigs tu sambil memberi peringatan agar tidak mengheret isterinya didalam kancah Politik tempatan. (Klik Sini)

Biarpun Si Tokong DAPigs tu kata, isteri dan anak dia tidak terlibat dalam Politik, tapi kenapa dia sendiri sanggup mempergunakan isteri dia untuk meraih simpati sewaktu PRU yang lalu?

Dan yang lebih menghairankan kita, kenapa pulak dia tak kecam tindakan puak - puak Pakatan Haramjadah tu yang turut mengheret keluarga orang lain dalam kancah Politik secara terbuka?

Kenapa dia tak bersuara sewaktu Si Rafizi melibatkan nama suami Ketua Wanita UMNO Malaysia dalam isu NFC Corp? Kenapa dia tak bantah tindakan Nurul Izzah menabur fitnah terhadap anak Raja Nong Chik?

Itu membuktikan bahawa Si Tokong DAPigs tu bukan sahaja Kafir Harbi yang MUNAFIK. Tetapi dia juga merupakan seorang pemimpin yang mengamalkan dasar RETORIK yang kronik.

Maka tak heran la kalau rakyat diperingkat bawahan boleh buat kesimpulan, tindakan Majlis Perbandaran Pulau Pinang terhadap restoran peniaga Islam ni sebagai tindakan balas dendam. Dia hanya sekadar nak tutup kemaluan diri dia sendiri!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. mana ada istilah munafik utk si kafir harbi .....istilah yg sesuai utk si kafir cina bukit komunis ni mungkin 'hipokrit haramjadah'....

    BalasPadam
  2. siapa setuju sila luruskan jari hantu sahaja....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping