Isnin, Januari 19, 2015

Opps!!! Tak boleh 'Over' sangat nak dedahkan cerita pasal media arus Perdana ni. Nanti takut ada kroni - kroni yang panas punggung dan meroyan pulak tak tentu arah serang kita balik.

Tapi, apa yang BENAR perlu kita tegakkan. Jadi, korang baca la pendedahan yang dibuat dibawah ni ek dan kemudian tanya diri sendiri. Adakah betul tindakan yang dilakukan oleh TV3 tu??? Jangan sampai korang pun hilang akal sudah la!!!
Bukan niat untuk persoal mengapa TV3  attack Tun Daim, tapi mahu persoal mengapa beria sangat bagi coverage pada PKR? TV3 dah jadi media PKR ke? 

Tak ada orang sendiri yang berani untuk dedah ke? Hari tu Shamsul Iskandar, sekarang ini Anwar Ibrahim pula?? That low Datuk Ashraf Abdullah, Manja Ismail? Boleh explain why?

Di sini saya sertakan bukti arahan "MUST COVER AND USE" yang diberikan di TV3 oleh seorang Editor kepada isteri saya, Nik Suryani Megat Deraman, yang datangnya dari bigboss Datuk Ashraf Abdullah pada hujung Nov lepas untuk attack Tun Daim. Ingatkan sekali itu sahaja, rupanya makin menjadi-jadi.

Untuk makluman, isteri saya kini sudah tidak berkerja dengan TV3-Media Prima (last day kerja 15Dec). Ambil MSS( Mutual Separation Scheme) yang ditawarkan tempohari. 

Ada beberapa faktor, antaranya terasa seperti bermajikan pihak lawan, terasa jijik apabila diarah buat liputan PC Shamsul Iskandar-PKR, untuk tikam Tokoh yg beliau sendiri hormati.


Beliau mengambil keputusan drastik, berisiko, walau tidak ada jaminan pekerjaan lain. Hidup biar berprinsip. Rezeki ditangan Allah. - Saiful Bukhari Azlan
PS: Kalau tadi, puak - puak blogger Pakatan bengkak dengan Si Ketua Penipu tu atas isu yang sama. - Klik kat sini...
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Cakap samsul bodoh tu pun tv3 nak pakai. Nak kondem tun daim atau tun det bukan tak boleh tapi carilah org cerdik sikit untuk dirujuk. Wttftffttf

    BalasPadam
  2. Mesti ada udang disebalik batu, nampak sangat, so dok tunggu apa lagi. Imo baru sedikit, lama2 PM pun dia nie kenakan. Jgn biarkan ini berlaku. Orang atasan yang berkait rapat dengan pembangkang pun ramai, tv 3 tue hak siapa.

    BalasPadam
  3. Semua pihak jangan Jangan emosi sangat. Let SPRM dan AG buat keputusan muktamad. Mudah2an tuduhan YB Pakatan tu tak benar. Tapi kalau benar dengan tuduhqn2 tu let justice take it cause.

    BalasPadam
  4. ada wang semua boleh jalan boss...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tapi sprm kena sisat jugak boss. Mana dtg duit banyak tu. Simpan kt mana boss.

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping