Ahad, Februari 01, 2015

Inilah masalahnya bila ada dikalangan puak - puak DAPigs tu yang tak reti bahasa Melayu. Lain yang orang cakap, lain pulak yang diorang faham sampai tahap tak masuk dek akal pulak.

Bila orang cakap diorang ni Bodoh Benggong, ada pulak MACAI meroyan tak tentu arah sampai berguling - guling atas jalan raya, tak puas hati dengan kebenaran yang cuba nak disampaikan.

Nampak gayanya, fasa 'londeh melondeh' diantara puak - puak PAS dan DAPigs ni masih lagi berterusan sepertimana yang pernah dinyatakan oleh seorang doktor sebelum ini. (Klik Sini)

Jika tadi kita dedahkan pembabitan pemimpin kanan PAS Pusat yang didakwa bersekongkol dengan pihak tertentu cuba nak ugut Setiausaha Agung parti tu dengan video porno. (Klik Sini)

Kali ini, tiba giliran Pak Mus pulak bersuara menyatakan kesediaannya untuk mendedahkan penipuan serta pembohongan yang dilakukan oleh Si Guan Eng tu terhadapnya didepan khalayak umum.

Kenyataan yang dikeluarkan oleh Pak Mus tu adalah bagi menjawab apa yang telah diluahkan oleh Setiausaha Organisasi DAPigs, Anthony Loke yang membuat dakwaan rambang.

Anthony kata, cabaran Pak Mus yang mahu bredebat dengan Si Guan Eng tu sebelum ini sebagai satu usaha untuk 'Membakar Jambatan' dengan DAPigs dalam Pakatan Haramjadah tu.

Jelas, kenyataan yang dibuat oleh Si Anthony Loke tu jauh tersasar dari maksud sebenar yang cuba disampaikan oleh Pak Mus didalam cabaran yang dikemukakan terhadap Si guan Eng tu.

Kata Pak Mus, cabaran yang dibuat terhadap Setiausaha Agung DAPigs tu adalah bagi menjawab tuduhan liar yang mendakwa Pak Mus tidak bersikap jujur dalam isu Pilihan Raya PBT.
“Isu sebenar adalah mudah, bahawa saya cabar Guan Eng kerana dia menuduh saya tidak jujur dan saya katakan dia berbohong. 

“Isu integriti ini penting untuk menjaga kepenting­an pakatan pembangkang dan ia mesti diselesaikan. Oleh itu, carilah masa yang sesuai dengan ada penyaksian. Saya akan buktikan dia berbohong,” katanya.
Nah! Sekarang, bila cabaran sudah dikemukakan, Si Guan Eng tu pulak yang 'Kecut Buah Kerandutnya' untuk membuktikan sama ada dia yang bercakap benar atau pun sekadar berbohong.

Bila dibangkitkan soalan berhubung cabaran debat yang dikemukakan oleh Pak Mus oleh pihak media dan wartawan, Si Guan Eng tu pulak yang dilihat 'Hilang Syahwat'. (Klik Sini)

Nampak sangat yang Si Guan Eng tu yang takut dengan bayang - bayang dia sendiri. Dia yang tuduh orang tak jujur, akhirnya dia sendiri takut nak tegakkan Kebenaran. Itu membuktikan yang Si Guan Eng tu seorang pemimpin yang 'Cakap Tak Serupa Bikin'!!!
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping