Isnin, Februari 09, 2015

Itu diantara persoalan yang menujah diminda apabila membaca semula kenyataan yang dibuat oleh blogger Pro Pakatan Haramjadah tu mengenai insiden di depan Ibupejabat PAS semalam.

Ada diantara mereka tampil membuat dakwaan yang bukan - bukan terhadap kumpulan penyokong Si Hadi Awang tu yang secara terbuka mendedahkan agenda sulit sesetengah pemimpin dikalangan PAS.

Bagi mereka, tindakan berdemonstrasi seperti itu adalah amalan 'Politik Gengster'. Ada juga yang mendakwa kononnya amalan seperti itu adalah hasil dari budaya yang telah dibawa oleh UMNO.

Tambah memalukan ialah apabila mereka mendakwa dan menuduh tindakan tersebut dilakukan oleh kumpulan menyokong UG iaitu cadangan untuk menggabungkan UMNO dengan PAS.


Dah tak pasal - pasal je diorang heret UMNO dalam kancah Politik mereka sendiri. Dah tak de pihak lain ke yang diorang nak tuduh selain dari UMNO? Dangkal sangat ke kepala lutut diorang ni?

Itu yang buat kita rasa pelik. Kenapa pulak diorang nak heret UMNO sedangkan yang menggelar dan digelar MUNAFIK HARAKI itu adalah dari kalangan ahli parti mereka sendiri?

Sehingga hari ini, tak de pulak pihak dari kalangan UMNO yang tampil membuat tindakan menuduh pemimpin dari kalangan parti mereka sendiri cuba nak menjatuhkan Presiden parti.

Tak de pulak yang didakwa sebagai dalang dan digelarkan sebagai MUNAFIK HARAKI melalui demonstrasi dihadapan bangunan UMNO serta menyerahkan memorandum bantahan.

Apa yang pasti, tindakan yang dilakukan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu sebenarnya membuktikan bahawa diorang ni pun dah hilang akal bila berlakunya perkara sedemikian.

Diorang pun tak menjangka perkara tersebut akan berlaku. Jadi, jalan paling mudah ialah dengan menuduh orang lain sebagai jalan keluar paling pantas. Itulah bukti kejumudan pemikiran diorang ni.

Bagi diorang, tindakan yang dilakukan oleh penyokong - penyokong Si Hadi Awang tu adalah satu dosa besar. Mereka anggap tindakan itu terkeluar dari amalan kebiasaan mereka.

Tapi hakikatnya diorang lupa bahawa selama hari ini diorang juga yang menyuburkan budaya tersebut, melakukan demonstrasi bantahan secara membabi buta terhadap satu - satu isu.

Jadi, bila kena batang hidung diorang sendiri, baru la diorang menggelupor tak tentu arah!!! Hakikatnya, diorang ni bukannya mahu memperjuangkan Kebenaran. Sebaliknya diorang hanya sekadar menonjolkan sifat MUNAFIK dalam diri mereka sendiri!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Beberapa blogger haramjadah dari PR dah membuat spin dgn menuduh (tak masuk akal) yang buat demo tu adalah puak UG... spin yang mereka belajar dari macai DAP.... berguru dgn kafir harbi, begitulah hasilnya...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping