Selasa, Mac 31, 2015

Heran betul dengan perangai Si Mat Syabun ni. Memang jenis takde maruah sungguh. PAS dah ditendang dek puak - puak DAPigs tu pun dia masih lagi nak mencacai dengan diorang lagi?

Pun Si Mat Syabun tu masih lagi nak PAS kekal bersama - sama dengan puak - puak Kafir Harbi DAPigs dan Liberalis PKR walaupun mereka dihina serta dilabelkan sebagai Pengkhianat?

Memang la semua orang tau yang Si Mat Syabun tu seorang pemimpin PAS yang bertuankan DAPigs. Tapi takkan la sampai tahap itu dia sanggup nak menggadaikan maruah parti dia sendiri.

Semalam Si Mat Syabun tu dengan muka tak malunya buat pengumuman secara terang - terangan dengan menyatakan bahawa PAS akan tetap kekal bersama Pakatan Haramjadah tu.

Tapi yang herannya, enyataan yang dikeluarkan oleh Si Mat Syabun tu tak pulak menceritakan sebab musabab untuk PAS terus kekal didalam Pakatan Haramjadah tu secara terperinci.

Persoalannya, kenapa PAS dengan muka tak malunya nak kekal dalam gabungan Pakatan Haramjadah tu sedangkan mereka telah dihina secara terbuka oleh puak - puak DAPigs dan PKR?

Adakah Si Mat Syabun tu dah terlepas berita mengenai keputusan yang telah dibuat oleh Pakatan Sabah yang terdiri dari pemimpin - pemimpin PKR dan DAPigs yang memutuskan hubungan dengan PAS?
"Kami telah mengambil kira semua pandangan, faktor dan keadaan politik semasa dan telah mengambil keputusan yang berat untuk memutuskan hubungan kerjasama dengan PAS. Namun begitu, kami akan terus komited untuk berjuang dalam PR di antara PKR dan DAP," kata Lajim dalam sidang akhbar di sini Isnin.
Mustahil Si Mat Syabun tu tak baca berita mengenai tindakan serta keputusan DAPigs Sarawak untuk memutuskan sebarang hubungan kerjasama Politik dengan PAS di Negeri tersebut? (Klik Sini)

Tidakkah semua tindakan yang dilakukan oleh PKR dan DAPigs itu memberikan signal yang jelas kepada PAS secara terang - terangan? Atau, adakah pemimpin - pemimpin PAS ni terlalu buta?

Kot ye pun puak - puak PAS ni kemaruk sangat nak menjaga Politik Peribadi masing - masing, takkan la diorang sampai tahap tak de maruah lansung? Takkan la diorang sanggup jugak melacurkan diri sendiri?

Kalau setakat Si Mat Syabun tu sorang je yang nak jadi Pencacai DAPigs kerana mementingkan soal Politik Peribadi dia sendiri, jangan la dia nak heret orang lain sekali!!! Kalau dia nak jadi Pelacur DAPigs, itu dia punya pasal la!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Pokoknya berapa masukkkk, tu la orang politik sekarang.

    BalasPadam
  2. budi dap membuat mat sabun jatuh hati

    BalasPadam
  3. Tuan dia kan LGE. Dia cuma hamba sahaja.

    BalasPadam
  4. Pendapat saya lebih melihat kpd Sandiwara Pemimpin No 1 setiap parti dlm PR itu. Mmg bagus lakunan mereka hinggakan Media kerajaan dan puak UMNO terleka dan tersengih saja skrg.

    PAS mati matian buat HUDUD supaya sokongan org Melayu mula masuk.. UMNO pun dah termakan umpan. DAP berlakun maki hamun TGHH supaya PAS makin dapat belas dari semua Melayu.. Di samping itu DAP dpt political huge support dari bukan Islam..dah jd Hero. MCA & GERAKAN dah nmpk game DAP ni..

    Apabila PRU tiba kelak Melayu dah ramai PAS kumpul sebab Hudud.. DAP pun dah ramai yg sokong sbb dah jadi Hero lwn Hudud..

    Di mana UMNO? Dimana BN?

    Macam tak percaya .. Dah kena game dgn PAS dan DAP.. MELOPONGGGG!!!

    PKR.. mcm biasa .. Cerdik umpankan duit.. Dpt la jgk tumpang semangkuk..

    UMNO ..tolong kuar panggung ..jgn d tipu sandiwara ini.. !!!

    BalasPadam
  5. Doa hancurkan sesama saudara seagama telah memakan diri sendiri. Dalam Islam mana ada doa untuk kehancuran sesama hamba Allah. Nampak sangat cerdik pandai pemimpin PAS semuanya jahil tentang agama. Aku tak pasti hudud yg mereka bawa adalah hudud Islam.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping