Sabtu, April 25, 2015

Hebat!!! Memang hebat beb. Kalau bab - bab nak menipu, nak kencing rakyat, memang takde orang dalam Malaysia ni yang mampu untuk mengalahkan Si Rafizi ni. Malah, Si Ketua Penipu tu pun kalah dengan dia.

Hidup - hidup Si Rafizi tu berani nak menipu rakyat secara terbuka bila dia keluarkan kenyataan sebelum ini dengan menyatakan bahawa PKR bakal membuat 'Kejutan Calon' di Permatang Pauh.

Lepas dia buat kenyataan tersebut, maka ramai la orang mula buat spekulasi masing - masing. Bahkan, ada yang mengharapkan Si Nurul Nuha tu yang bakal diturunkan sebagai calon PKR.
"Tunggu pengumuman. Bukan sayalah (yang) pasti. Kalau saya cakap sekarang, dah tak terkejutlah. Lagi dua tiga hari lagi Insya-ALLAH. Tunggu kejutan," katanya pada sidang media di Ibu pejabat PKR, hari ini.
Tapi ternyata, tipu helah yang dibuat oleh Si Rafizi tu hanya sekadar satu muslihat untuk memperbodohkan Macai - Macai dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu sendiri sebelum ini.

Rakyat tak terkejut pun dengan pencalonan Si Wan Azizah tu. Malah siap ada 'Bookie' pulak yang mengaturkan pertaruhan sama ada Wan Azizah akan dicalonkan di Permatang Pauh atau tidak.

Tapi nampak gayanya, dengan tindakan serta mengenali perangai Haramjadah puak - puak Pakatan tu, sudah pasti 'Bookie' pun takut nak bertaruh. Sebab balik - balik, kerusi Permatang Pauh tu akan jadi milik Dinasti Si Ketua Penipu tu jugak!!! Bukannya ada calon lain!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. kalau dia menang juga...nasib ampa la org p.pauh......

    BalasPadam
  2. Penipuan terbesar Pizi kepada rakyat adalah.....jeng jeng jeng

    Beliau adalah seorang pompuan, bini anuar no.2 yang berpakaian macam lelaki supaya nenek jijah yang bodoh akan sentiasa tertipu.

    KAKAKAKAKAKAHHH.

    BalasPadam
  3. Memang satu kejutan beb.... hahahahahaha

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping