Sabtu, April 25, 2015

Alahai!!! Takde ke calon lain yang puak - puak PKR ni nak turunkan? Kenapa la diorang nak jugak letak Si Nenek Kipas ni sebagai calon dalam Pilihan Raya Kecil Parlimen Permatang Pauh tu?

Takkan la Si Nurul Nuha tu tak layak lansung nak jadi wakil rakyat? Apa kurangnya Si Nurul Nuha tu jika nak dibangdingkan dengan Si Wan Azizah tu? Adakah hanya semata - mata dia takde pengalaman?

Atau, adakah Si Nurul Nuha tu dianggap sebagai seorang yang cukup lemah untuk bergelar sebagai seorang Ahli Parlimen? Kalau tak bagi dia peluang, macam mana kita nak tau dia ada kemampuan atau pun tidak?

Kalau sebelum ini diorang nak letak Si Nenek Kipas tu bertanding, kenapa di Parlimen Rompin diorang beria - ia pulak nak meroyan tak tentu arah mempersoalkan tentang usia calon?

Kenapa PAS Pusat tak nak pulak berkokok sebaliknya hanya mendiamkan diri terhadap tindakan puak - puak PKR yang mencalonkan seorang calon yang dah terlanjut usia dan boleh dianggap sebagai calon 'Recycle'?

Itu membuktikan yang puak - puak Pakatan Haramjadah ni hanya sekadar RETORIK tak tentu arah. Bila nak mengutuk orang lain, bukan main hebat lagi. Tapi bila kena batang hidung sendiri, tau pulak diorang nak mendiamkan diri!!! Itu la MUNAFIK namanya!!!
BUTTERWORTH: Menepati ramalan, Parti Keadilan Rakyat (PKR) mempertaruhkan 'calon kitar semula’ - Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail untuk bertanding dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Permatang Pauh pada 7 Mei ini.

Pemilihan Dr Wan Azizah yang juga Presiden PKR itu secara tidak langsung mengaitkan amalan nepotisme yang wujud dalam parti berkenaan apabila ia hanya ditandingi oleh keluarga Anwar sejak PKR menang di kerusi berkenaan pada 1999.

Pengumuman Dr Wan Azizah sebagai calon PKR untuk menentang Barisan Nasional (BN) dibuat oleh Timbalan Presiden PKR, Mohamed Azmin Ali dalam majlis ceramah di Seberang Perai Arena di sini, Jumaat malam.


Kerusi Parlimen Permatang Pauh diisytihar kosong selepas Anwar dijatuhi hukuman penjara lima tahun kerana meliwat pembantunya, Mohd Saiful Bukhari Azlan.
Categories: ,

1 ulasan:

  1. kalau pkr letak tunggul kayu pun menang juga...sebab pengundi2 p.pauh dah terbiasa makan ubi kayu....tu sebab otak jadi sebu dah tak nampak org lain dah....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping