Khamis, April 02, 2015

Hahaha!!! Memang tak boleh blah betul la dengan puak - puak Pencacai Pakatan Haramjadah ni. Mungkin diorang ni memang sah suka berfikir dengan menggunakan Kepala Lutut.

Maka sebab itulah diorang ni mudah sangat kena kencing dengan pemimpin - pemimpin diperingkat atasan yang otak mereka kebanyakkannya letak didalam seluar dan asyik nak fikir pasal diri sendiri je.

Punya la diorang terasa tertekan dengan perlaksanaan Cukai Barangan dan Perkhidmatan sehingga tidak mampu nak memutar belitkan keadaan, akhirnya diorang sendiri jugak yang terkeliru.

Semuanya sebab diorang tak mampu nak jawab dan memberikan gambaran buruk terhadap perlaksanaan cukai tersebut apabila ada syarikat - syarikat tertentu yang sanggup pikul tanggungjawab bagi menjaga kepentingan rakyat.

Sebagai contoh, penurunan harga kereta yang diumumkan oleh beberapa buah syarikat automotif semalam. Perkara tu pun mampu membuatkan Pencacai Pakatan Haramjadah tu semuanya hilang akal.

Maka, mula la diorang bagi alasan yang memang jelas bertaraf longkang semata - mata. Kata mereka, kalau harga kereta murah pun, ianya tidak akan membantu mengurangkan beban rakyat.

Mereka kata, penurunan harga kereta tu tidak akan mampu untuk menyelesaikan masalah yang sedang dihadapi oleh rakyat. Sebaliknya, mereka kata, rakyat bukannya nak beli kereta hari - hari.

Kalau dah tau penurunan harga kereta tu tidak membantu mengurangkan beban rakyat dan tidak mampu untuk menyelesaikan masalah mereka, kenapa pulak ianya menjadi Manifesto Pilihan Raya mereka?
Bukan ke puak - puak Pakatan Haramjadah tu jugak yang sibuk dok menyalak siang dan malam mendesak agar harga kereta tu diturunkan sewaktu kempen Pilihan Raya mereka sebelum ini?

Sekarang, dengan alasan yang diberikan oleh Pencacai - Pencacai mereka sendiri, maka terbukti bahawa puak - puak Pakatan Haramjadah tu tak cakna lansung dengan kebajikan rakyat. Sebaliknya, diorang buat Manifesto pun setakat untuk 'Syok Sendiri' je!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Standard lah macai-macai PR babi ni. Depa tau nak nyondol saja......

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping