Khamis, April 02, 2015

Aduhai!!! Kenapa la Si Nga Cock Meng ni tak berperikemanusiaan sangat terhadap Si Mat Syabun tu ye? Kenapa dia sanggup membunuh harapan Si Mat Syabun tu untuk bertanding?

Punya la taatnya Si Mat Syabun tu pada puak - puak DAPigs, sampai hati Si Nga Cock Meng tu buat dia macam tu? Dengki sangat ke Si Nga Cock Meng tu pada Si Mat Syabun sampai tahap dia nak keluarkan kenyataan macam ni?

Orang lain punya la berharap Si Mat Syabun tu jadi Ahli Parlimen Permatang Pauh. Datang pulak Si Nga Cock Meng ni memberi amaran kepada PAS supaya tidak merampas kerusi tersebut dari PKR.

Apa, Si Nga Cock Meng tu ingat dia besar sangat ke? Ingat dia bagus sangat sampai tahap boleh memberikan arahan sedemikian kepada sesiapa pun yang dia kehendaki? Dia ingat Pakatan Haramjadah tu dia punya ke?

Apa yang jelas, tindakan Si Nga Cock Meng ni merupakan satu lagi siri PENGHINAAN secara terbuka puak - puak DAPigs terhadap PAS. Tapi malangnya, PAS bukannya peduli sangat pun dengan Penghinaan sedemikian.

Diorang lebih selesa untuk 'berpeluk cium' dengan puak - puak Kafir Harbi DAPigs tu biar pun dimaki dan dihina secara terang - terangan. Semuanya demi menjaga kepentingan Politik Peribadi diri sendiri. Bukannya untuk menjaga maruah parti!!!
Categories: , ,

2 ulasan:

  1. PKR masih relevan lagi ke? Berapa kuat sokongan PKR sekarang? Semenjak disahkan Ketum PKR kaki main bontot dan disumbat dalam penjara SB, berapa lama bertahan buat penantian lilin (candle wake)? Berapa ribuan kah penyokong yang berdemo di KL dalam beberapa kali? PKR dah nak mampus. Biar jer mampus. Kali ini PKR akan kena tibia dalam PRK oleh PAS, BN dan PKR sendiri. Pengundi cina dan penyokong DAP tarak keluar punye.

    BalasPadam
  2. Bubuh saja calun PAS kat situ dan sesiapa lagi yang nak bertanding. Biaq penduduk PP yang tentukan siapa pilihan depa......

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping