Khamis, April 02, 2015

Mungkin kini sudah sampai waktunya buat Si Khalid Samad mengambil keputusan untuk meninggalkan PAS kerana dia sendiri pun anggap parti itu terlalu lemah dan bodoh dalam Politik.

Jika kita baca dari kenyataan yang dibuat oleh Si Khalid Samad tu sendiri, kita boleh lihat bahawa persepsi dia terhadap parti yang diwakilinya terlalu mudah untuk diperbodohkan oleh orang lain.

Dalam satu ceramah 'Perdana' yang diadakan baru - baru ini, Si Khalid Samad tu mendakwa PAS merupakan sasaran mudah untuk diperdayakan oleh UMNO dalam isu berhubung perlaksanaan Hukum Hudud.

Malah, dalam ucapannya juga, Si Khalid Samad tu turut mendakwa kononnya UMNO lah yang menjadi dalang untuk memecah-belahkan puak - puak Pakatan Haramjadah tu pada ketika ini.
"Bagi Umno-BN, parti yang paling senang diumpan keluar PR adalah PAS. Inilah yang sedang diusahakan. Ia tunjuk ia Islamik, buat program selawat perdana dan sebagainya. Termasuklah soal nak beri laluan kepada syariat Islam dan sebagainya," katanya.
Namun persoalannya, adakah PAS terlalu BODOH sehingga begitu mudah untuk diperbodohkan oleh orang lain sedemikian rupa? Adakah pemimpin PAS tu semuanya tak de otak untuk berfikir?

Sekarang ni, yang paling kuat dan lantang mengutuk dan menghentam PAS dalam isu perlaksanaan Hukum Hudud siapa? Kenapa Si Khalid Samad tu tak nak salahkan puak - puak DAPigs?

Siapa yang putuskan hubungan dengan PAS sebelum ini? Adakah UMNO yang paksa DAPigs untuk ambik tindakan tersebut? UMNO jugak ke yang menghasut PAS untuk laksanakan Hukum Hudud?

Dan persoalan yang lebih utama, adakah Si Khalid Samad tu benar - benar setia kepada PAS dan turut menyokong perlaksanaan Hukum Hudud itu jika ianya dibentangkan di Parlimen kelak?

Kalau sebelum ini, Si Mahfuz Bean tu sibuk tanya pasal berhubung pendirian UMNO. Sekarang, kita cabar Si Khalid Samad tu pulak menyatakan pendirian dia secara terbuka. Adakah dia Sokong atau Tidak perlaksanaan Hukum Hudud tu? Kalau setakat pandai bercakap je, baik tak payah!!!
Categories: ,

8 ulasan:

  1. you are not a leader, khalid... just another demogogue in human guise.

    BalasPadam
  2. SALAM BRO,AKU AGAKLAH SI KHALID NI SALAH SATU ADALAH SALAH SATU DARIPADA SPESIES DAJJAL !

    BalasPadam
  3. Tak sunat lagi agaknya

    BalasPadam
  4. Khalid kalau buat solat perdana pun kau politikkan , Aku nak cakap tak berani ,tapi tanda tanda ahli neraka tu dah ada dah ,cepat cepatlah bertaubat ,Tolong asingkan politik dan ugama sesekali

    BalasPadam
  5. Wahai YB Khalid... elok tutup mulut dari berkata-kata. Banyak dosa nanti. Kesian penduduk Shah Alam pilih wakil rakyat seperti dia ni.

    BalasPadam
  6. Putra Jaya adalah dreamland. PAS bersama PR tetapi golongan erdogan atau Anwarinas jadi player utama termasuk Khalid. Sehingga PAS sudah terikut rentak liberal demokratik ala Anuar Ibrahim. Sehingga mulut ulamak seperti dikunci. Sehingga professional yang sudah ramai dalam PAS jadi biawak DAP. Sehingga golongan ulamak PAS dibenar jadi sasaran boleh dihina dan wala entah kemana. Sehingga jadilah PAS sekulit perangai dengan bersama DAP dan PKR. Yang nyata penyatuan PR adalah perjanjian tanpa akuan sumpah dan hanya sebuah statement surat yang DAP pun boleh berdolak dalik. So and so Anuar Ibrahim hebat dan suka glamour dengan cerita gempar. Begitula akhirnya Oppotunist berbicara hanya ikut perut sendiri.

    BalasPadam
  7. Apasal ko masih lagi bersekongkol dgn PAS kalo ko cakap parti ko tu bodoh nak mampos?????? Kalo anak jantan - keluaq saja lah. Pi joint DAPpigske, P'Gay'R ke, Pasma ke - tok sah lah duduk kat PAS lagi. Amacam....ada berani, teloq ada lagike????

    BalasPadam
  8. Haa haaa, kena cucuk terus melatah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping