Ahad, April 26, 2015

Huh! Memang dasar tak sedar diri sungguh Presiden PAS ni rupanya. Patut sangat ada dikalangan ahli serta pemimpin - pemimpin PAS sendiri yang bernafsu besar nak tukarkan dia.

Hakikatnya, mungkin Si Hadi Awag tu sendiri lupa bahawa dia sendiri pun GAGAL nak mengurus-tadbir parti sendiri sehingga mengakibatkan PAS kini berada dalam keadaan kucar kacir.

Dalam isi kandungan ceramah yang diadakan semalam, Si Hadi Awang tu buat dakwaan kononnya Kerajaan BN hari ini lemah nak menguruskan soal pentadbiran Negara dengan baik.

Dengan mengeluarkan kenyataan tersebut, Si Hadi Awang tu menghasut rakyat di Rompin agar bertindak untuk menukar kepimpinan Kerajaan sedia ada pada ketika ini sama seperti yang dilakukan diluar Negara.

Realitinya, Si Hadi Awang tu sendiri bukan sahaja GAGAL nak meyakinkan pemimpin - pemimpin DAPigs menerima perlaksanaan Hukum Hudud. Bahkan dia juga GAGAL nak meyakinkan pemimpin PAS sendiri!

Selain itu, Si Hadi Awang tu juga turut menyentuh mengenai isu perlaksanaan cukai GST yang dikuatkuasakan oleh pihak Kerajaan dengan dakwaan kononnya ia membebankan rakyat.

Yang herannya, kenapa sewaktu perlaksanaan cukai GST tu dibentangkan didalam Parlimen, Si Hadi Awang tu sendiri tak bangkit untuk mempersoalkannya? Kenapa waktu tu dia tak bantah?

Sebaliknya, Si Hadi Awang tu sendiri yang selalu 'PONTENG' dari menghadiri sidang Parlimen seperti mana yang didakwa oleh puak - puak DAPigs terhadap dirinya selama hari ini.

Jadi, kenapa sekarang baru Si Hadi Awang tu nak bersuara? Kenapa selepas perlaksanaan cukai GST tu dikuatkuasakan baru Si Hadi Awang tu nak bising - bising tak tentu arah macam orang hilang akal?

Apa tugas dan tanggungjawab dia sebagai seorang Ahli Parlimen? Kenapa dia sendiri tak menjalankan amanah yang telah dipertanggungjawabkan oleh rakyat kepada dia selama hari ini?

Kalau sebelum ini, setakat nak datang ke Parlimen pun dia MALAS, jadi tak payah la baru sekarang dia nak melalak - lalak menghasut rakyat untuk membantah isu perlaksanaan cukai GST tu!!! Jangan la Si Hadi Awang tu nak jadi manusia MUNAFIK pulak!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping