Ahad, April 26, 2015

Sikit pun kita tak heran kalau manusia yang bernama Khalid Samad ni sanggup untuk menipu dan memperdayakan rakyat dikawasan Parlimen Rompin ni dengan dakyah pembohongan dia.

Barang perlu diingatkan bahawa Calon PAS dikawasan Parlimen Rompin ni pernah membuat aduan agar Si Khalid Samad ni dikenakan tindakan disiplin oleh jawatakuasa parti sebelum ini.


Jadi, bagaimana mungkin rakyat dikawasan Parlimen Rompin ni boleh dipedayakan dengan permainan Politik yang dipraktikkan oleh Si Khalid Samad ni dalam siri ceramah yang diadakannya?

Bagaimana mungkin rakyat boleh percaya kepada setiap kata - kata yang diluahkan oleh Ahli Parlimen Shah Alam tu mengenai perlaksanaan cukai GST yang dikuat-kuasakan oleh Kerajaan?

Sedangkan ahli parti sendiri, bahkan Calon PAS tu juga tidak mempercayai Si Khalid Samad ni, macam mana pulak rakyat boleh terpengaruh dengan ucapan yang dikeluarkan dalam kempen PRK Parlimen Rompin ni?

Jika sebelum ini, Si Khalid Samad tu kata, rakyat dikawasan Rompin perlu memberikan kemenangan kepada PAS agar dapat mendesak Kerajaan untuk membatalkan perlaksanaan GST.

Malah, Si Khalid Samad tu juga turut menegaskan bahawa dia serta rakan - rakan lain dalam Pakatan Haramjadah tu sendiri menolak dan membantah perlaksanaan cukai tersebut didalam Parlimen.

Mungkin Si Khalid Samad tu terlupa bahawa PKR tidak pernah menolak perlaksanaan GST tu seperti mana yang dinyatakan oleh Si Ketua Penipu tu sendiri dalam kenyataannya sebelum ini.

Si Ketua Penipu tu pernah kata, sejak dia dimaklumkan mengenai GST pada 1993, dia mengakui bahawa sistem percukaian itu adalah suatu sistem yang efisien dan telus serta memberi kebaikan kepada Negara. 

Nah!!! Adakah Si Khalid Samad tu masih cuba nak menafikan kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Ketua Penipu tu? Atau, adakah dia nak mendakwa yang Si Ketua Penipu tu benar - benar seorang Penipu?

Sekarang kita cabar Si Khalid Samad tu supaya dia mendedahkan bukti yang mengatakan bahawa dia sendiri pernah bangkit membahaskan kenapa cukai GST tu tidak perlu dilaksanakan. Jangan dia setakat pandai bercakap je tapi takut nak membuktikan Kebenaran!!!
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping