Rabu, April 01, 2015

Memang terbaik lah pemimpin PAS sorang ni. Tak pernah lagi berlaku sebelum ini, Ahli Jawatankuasa PAS Pusat yang keluarkan arahan kepada Mursyidul Am PAS seperti mana yang dilakukannya.

Dek kerana nak sangat mengampu puak - puak Kafir Harbi DAPigs membuatkan Ahli Parlimen PAS ni keluarkan saranan supaya Mursyidul Am PAS, Datuk Dr. Haron Din bertemu dengan mereka.

Katanya, tindakan tersebut mampu untuk menyelesaikan isu yang kini semakin menjadi barah dalam Pakatan Haramjadah tu sendiri. Terutama sekali dalam isu perlaksanaan Hukum Hudud.
"Dia (Haron Din) berhak bagi pendapat tetapi bagi saya sepatutnya bila ada orang membuat tuduhan terhadap diri kita, kita seharusnya bertindak menjelaskan perkara yang sebenarnya bukan putuskan sudah tidak ada lagi usaha pendamaian.  
"Saya tak rasa ia satu tindakan yang wajar, maknanya DAP buat tuduhan kita jawablah supaya rakyat tahu apa sebenarnya yang berlaku.  

"Saya rasa Mursyidul Am patutnya berbincang dengan DAP dan semua pihaklah bukan Mursyidul Am sahaja termasuk ketiga-tiga parti. Sebab PR ini masih lagi utuh dan saya tak nampak keperluan masing-masing tak boleh duduk berbincang," tegasnya.
Mungkin Si Ahli Parlimen PAS ni lupa, Presiden parti sendiri pun pernah sebut benda yang sama. Untuk apa diorang nak berjumpa dengan puak - puak Kafir Harbi DAPigs tu jika mereka tetap menolak perlaksanaan Hukum Hudud?

Hadi Awang pernah menegaskan bahawa dia dah banyak kali berjumpa dengan Guan Eng dan Kit Siang, bahkan sewaktu Si Karpal tu masih hidup pun diorang tetap menolak perlaksanaan Hukum tersebut.

Bak kata Timbalan Menteri Besar Kelantan, Mohd Amar yang menjelaskan bahawa pihak Rejim PAS Kelantan jumpa dengan wakil DAPigs sebelum ini juga tidak membuahkan sebarang hasil.
"Saya nak cerita, DAP kata kita tak bincang dengan dia. Waktu bincang Khamis lepas, dua wakil Kelantan pergi iaitu Datuk Dr Mohd Fadhli Hassan, Datuk Nasaruddin Daud bersama Datuk Takiyuddin memberi keterangan tentang ini (enakmen hudud). 
Dia (DAP) mengadu suruh kita buat macam ini, tetapi bila Takiyuddin tanya Gobind Singh (peguam DAP) "kalau kita ikut you punya cadangan, adakah you akan sokong?" Dia tak sokong juga. Jadi apa gunanya. Apa gunanya kita nak bincang, sebab dia tidak akan sokong juga." jelasnya.
Jadi sekarang, buat apa pulak Si Ahli Parlimen PAS ni nak buat saranan supaya Mursyidul Am PAS tu bertemu dengan puak - puak DAPigs tu jika ianya tidak mendatangkan sebarang faedah? Kalau setakat jumpa sesaja je, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. PAS MEMANG BODO!!! FULL STOP. TAKDE YG ISLAM SELAIN DARI KULIT

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping