Rabu, April 01, 2015

Siapa yang bankrap sebenarnya? Sesuka hati dia je nak buat tuduhan terhadap orang lain tanpa sebarang bukti yang sah demi untuk menutup kemaluan dia yang sudah terdedah sebelum ini.

Apa yang pasti, Si Menteri Besar Selangor ni dah SONGEH dan hilang kemaluan dirinya apabila ditegur secara terbuka oleh KDYMM Tuanku Sultan Selangor sewaktu perasmian sidang DUN.

Maka sebab itulah dia meracau tak tentu arah dan membuat tuduhan terhadap Kerajaan Pusat yang didakwa KONONnya mengubah perjanjian asal untuk merampas tanah di Selangor.

Kata Si Menteri Besar Selangor tu, Kerajaan Pusat tidak mampu menunaikan perjanjian dan sengaja buat tindakan tersebut sebab terpaksa menanggung beban hutang 1Malaysia Development Berhad (1MDB).
"Saya tidak pasti sebab apa kerajaan pusat ingin berbuat demikian, kerana saya bukan dalam kalangan kelompok kerajaan Barisan Nasional (BN). 
"Ada kemungkinan faktor ekonomi, kerajaan pusat hampir bankrap dan tiada wang untuk selesaikan perjanjian. 

"Selain itu, kerajaan juga tiada wang disebabkan hutang 1MDB yang mencecah RM45 bilion," katanya pada sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor ke-13 di Shah Alam, hari ini.
Dan yang lebih memalukan ialah apabila ditanya sama ada dia mempunyai bukti terhadap tuduhan tersebut, Si Menteri Besar Selangor ni terpaksa mempergunakan Mantan Perdana Menteri.

Punya terdesaknya Si Menteri Besar Selangor tu nak tutup kemaluan diri dia sendiri sehingga terpaksa menjaja nama Tun Mahathir dan menabur fitnah terhadap Kerajaan Pusat.

Memang malang sungguh nasib rakyat Negeri Selangor yang ada seorang pemimpin macam Si Menteri Besar Selangor ni. Sudah la dia suka menonjolkan sikap MUNAFIK. Suka pulak tabur fitnah.

Kenapa Si Menteri Besar Selangor tu TAKUT sangat nak berterus terang dengan rakyat yang dia sebenarnya hanya sekadar mementingkan Ego dirinya sendiri sebagai seorang pemimpin?

Sedangkan tuduhan dan dakwaan yang dibuat tu semuanya tidak berasas sama sekali. Dan sejak bila pulak dia pandai ikut cakap Tun Mahathir? Dulu Tun Mahathir tuduh Si Ketua Penipu tu sebagai seorang Peliwat, kenapa pulak dia tak nak percaya!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. PUUUUUUUUUUTAR LAGI MIN........

    BalasPadam
  2. Dah namanya penipu, apa sekalipun yang dikata, merupakan fitnah semata..

    BalasPadam
  3. pengikut bodoh pula percaya....aduyai... pegi suruh org kulum icecream ler azmin....biar nampak lagi bodohnyer mb s'ngor....

    BalasPadam
  4. Bini pun boleh disewanya..

    BalasPadam
  5. Dakwaan Azmin terhadap Kerajaan Pusat tu serious dan memalukan. Guna nama Mahathir bukan paspot untuk menghina dan memfitnah sesuka hati. Sebaiknya Kerajaan Pusat patut saman dia di mahkamah untuk pengajaran.

    BalasPadam
  6. Sebagai rakyat Selangor saya percaya adalah lebih baik wakil PAS jadi MB Selangor. PAS berlandaskan Islam lebih mempunyai integrity dan amanah berbanding dengan wakil dari parti PKR di mana penuh dengan masalah seks songsang, kronism, kilang pembohongan dan fitnah, kaki putar alam, kuat salahgunakuasa, kuat songlap duit, kuat corruption dan tidak pegang kepada hokum ALLAH. Dengan yang demikian tidak selamat Selangor di bawah pimpinan PKR dan tidak mustahil Selangor akan bangkrap.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping