Isnin, April 27, 2015

Hahaha!!! Kesian betul tengok Si Mat Syabun ni. Nasib dia memang cukup malang bila dia datang berkempen untuk Pilihan Raya Kecil di Parlimen Rompin kali ni. Macam - macam musibah datang.

Dah la sebelum ini dia telah hilang kemaluan apabila dihalau secara baik oleh penyokong - penyokong PAS dikawasan Felda Keratong kerana mereka tak suka dengan golongan Liberalis.

Bahkan, dari apa yang dijelaskan oleh beberapa pihak mengenai perkara tersebut, jelas mereka pun dah muak dengan perangai Si Barua DAPigs ni. Maka sebab itu diorang halau dia secara terhormat.


Tapi, itu tidak membuatkan Si Mat Syabun tu sedar diri. Sebaliknya, dia tetap juga meneruskan agenda dia untuk menghasut rakyat disekitar kawasan Rompin agar membenci Kerajaan.

Bila habis dia kencing orang dikawasan Parlimen Rompin ni, dia mula berhadapan dengan wakil dari kalangan media pulak. Kali ini, tiba la giliran dia pulak untuk terkencing depan diorang.

Soalan yang diajukan oleh pihak wartawan tu cukup mudah. Adakah PAS akan menjadikan pentas PRK Parlimen Rompin ni sebagai medan untuk mereka menjelaskan mengenai isu Hukum Hudud?

Terus menggigil - gigil Si Mat Syabun tu nak jawab soalan yang diajukan oleh wartawan tu. Walaupun dia cuba nak cover kemaluan dia dengan sengeh macam Kerang Busuk, dia tak dapat nak sembunyikan hakikat sebenar.

Bila dia tau yang dia tak dapat nak jawab persoalan yang dibangkitkan oleh wakil dari kalangan pihak media tu, mula la Si Mat Syabun ni cuba menepis soalan tu kepada MB Kelantan.
"Itu kena tanya Ahmad Yakob... saya tak mahu komen... kena tanya dia. Dia yang keluarkan kenyataan itu jadi kena tanya dialah," katanya ketika ditemui pemberita semasa sesi bertemu pengundi muda di Desa Teratai di sini, malam Ahad.
Huh! Mujur la Menteri Besar Kelantan tu ada semalam. Kalau tidak, mau terkucil Si Mat Syabun tu dibuatnya. Dia mana reti nak jawab soalan mengenai isu perlaksanaan Hukum Hudud tu.

Tapi, secara tak lansungnya, kenyataan yang dibuat oleh Si Mat Syabun tu membuktikan bahawa PAS memang tidak memperjuangkan isu perlaksanaan Hukum Hudud tu dengan ikhlas.

Sebaliknya, PAS hanya sekadar menjadikan isu perlaksanaan Hukum Hudud tu sebagai alat Politik untuk memancing undi dari kalangan rakyat. Tapi, bila diorang tau isu tu akan membunuh diri mereka, maka sebab itu diorang pun TAKUT nak sebut!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping