Selasa, April 28, 2015

Ya!!! Ini peluang terbuka untuk kita sama - sama serbu ke rumah Si Nurul Izzah ni. Bukan senang weh Si Mak Janda ni nak ajak balik kampung dia. Raya Puasa pun dia tak pernah nak pelawa kita.

Tapi kali ini, lain pulak la ceritanya. Raya kali ini, Si Nurul Izzah tu sambut dengan air mata jugak walaupun dia menangis bukan kerana mengenangkan dosa yang dia telah lakukan sepanjang tahun.

Sebaliknya, Si Nurul Izzah tu sambut dengan tangisan air mata mengenangkan dosa yang telah dilakukan oleh Papanya sebelum ini. Disebabkan dosa tu la yang membuatkan rakyat sengsara.

Maka sebab itulah Si Nurul Izzah tu sibuk sangat nak ajak semua orang balik ke kampung dia di Permatang Pauh agar dapat memastikan legasi keluarga dia dikawasan Parlimen tu terjaga.

Kalau tidak, itu petanda awal yang dinasti keluarga Si Ketua Penipu tu akan lenyap dari dunia Politik tempatan. Habis dengan dia - dia sekali turut akan dihapuskan oleh musuh - musuh dalaman.

Malah tindakan yang dilakukan oleh Si Nurul Izzah ni dengan menghasut orang ramai balik mengundi di Permatang Pauh bukannya kerana dia nak membela kebajikan rakyat secara keseluruhan.

Tapi, seruan yang dibuat oleh Si Nurul Izzah tu adalah demi untuk memastikan kepentingan Politik Peribadi dan kedudukan keluarga dia didalam kancah Politik Malaysia terus kekal bertahan.

Maka terbuktilah bahawa perjuangan PKR tu bukan la untuk membela nasib rakyat. Tapi hanya sekadar nak menjaga soal kepentingan Politik keluarga Si Nurul Izzah tu je semata - mata.

Jika tidak, sudah pasti slogan yang diguna-pakai oleh Si Nurul Izzah tu takkan berbunyi #KakWan4PP. Jika benar dia nak memperjuangkan rakyat, kenapa dia tak guna slogan #Rakyat4PP?

Hakikatnya, benda yang sama jugak pernah dilakukan oleh Si Wan Azizah tu sebelum ini apabila dia menaikkan 'banner' kempen yang nak memperjuangkan Keadilan untuk Si Ketua Penipu tu. Pusing - pusing, Si Ketua Penipu tu jugak yang diberikan keutamaan, bukannya rakyat!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping