Isnin, April 06, 2015

Itu satu kenyataan yang perlu ditekankan. Walau sesiapa pun yang datang membantu Si Mahfuz Bean tu, ianya tidak sesekali akan membuatkan Ketua Penerangan PAS Pusat tu bertambah cerdik.

Biarpun orang tu seorang Negarawan Ulung seperti Tun Mahathir sendiri. Pun Si Mahfuz Bean tu hanya sekadar seorang budak yang setakat "LULUS SRP" sahaja. Tak lebih dan tak kurang dari itu.

Jika sebelum ini, yang mendedahkan kenyataan kontroversi Sirul tu kepada umum ialah Si Mahfuz Bean tu sendiri. Dia yang menjadikan kenyataan Sirul itu sebagai satu bentuk propaganda.

Ianya dinyatakan oleh Si Mahfuz Bean tu berdasarkan kepada panggilan yang didakwa dibuat oleh Sirul sendiri kepadanya. Itu pun selepas Si Mahfuz Bean tu kantoi dihadapan media sebelumnya.

Bagi mereka yang hadir dalam sidang media sebelum itu, tindakan yang dilakukan oleh Si Mahfuz Bean tu adalah sesuatu yang sangat memeranjatkan. Tapi, mereka semua tak heran dengannya.

Maklum la. Yang bercakap tu bukannya orang lain. Sebaliknya, Mahfuz Bean. Dan yang menjadi penyiar utama kenyataan Si Mahfuz Bean tu pulak laman portal Pro Yahudi, Merosakkini.

Jadi, apa lagi mereka harapkan dari apa yang telah dinyatakan oleh Si Mahfuz Bean tu? Maka sebab itu mereka tidak menagih Kebenaran dari orang yang mendedahkannya sebelum ini.

Tapi yang herannya, kenapa Tun Mahathir pulak yang boleh terpengaruh dengan kenyataan yang sama dilakukan oleh Si Mahfuz Bean tu dan disiarkan melalui laman portal Merosakkini?

Sudah tentu Tun bukan la sama taraf dengan Mahfuz Bean dan sudah pasti Tun tidak mudah untuk ditipu dengan kenyataan yang disiarkan melalui laman portal Pro Yahudi, Merosakkini tu.

Yang menjadi persoalannya sekarang, kenapa Si Mahfuz Bean tu tak nak menjelaskan kepada rakyat, dari mana dia dapat nombor telefon dan boleh berhubung dengan Sirul sebelum ini?

Kenapa sewaktu sidang media 'Tele-Sidang' yang diadakan sebelum ini, Si Mahfuz Bean tu tidak menjelaskan mengenai perkara tersebut? Apa hubungannya Si Mahfuz Bean tu dengan Sirul?

Semua persoalan itu sepatutnya dijawab dan dijelaskan sendiri oleh Si Mahfuz Bean tu. Dia yang perlu menjawab semua persoalan yang dibangkitkan kerana dia jugak yang menyebarkannya. Jangan pulak Si Mahfuz Bean tu nak mengambil kesempatan pulak!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Kalau dia dah bodoh yang kau dok layan buat apa..sama-sama bodoh kot

    BalasPadam
  2. yang baca pun bodoh sama.....hahahaaa.. try gelak macam rosmah jkk plak..

    BalasPadam
  3. Mahfuz tel. No lain. Lps tu pura2 kata x dpt kontek.tapi media percaya pulok lkonan bodoh bean tu. Budak drj 6 slalu buat cam tu pura2 dail. Lps tu bercakap sendiri.mcm cskap seseorang. Masaalah nya cik det percaya. Nyanyuk lah tu

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping