Isnin, April 06, 2015

Pada usia 63 tahun, Nenek kepada cucu - cucu Si Ketua Penipu tu ternyata masih belum nyanyuk. Apa yang dia katakan kali ini memang boleh diterima akal dan perlu diterima secara terbuka.

Nak pulak bila keadaan dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu pada ketika ini semakin hari semakin bertambah kukuh dan hubungan mereka bertambah erat sejak kebelakangan ini.

Ditambah pulak dengan kenyataan terbaru dari seorang pemimpin yang cukup disegani oleh rakyat secara keseluruhannya. Ianya menjadi tambah nilai percuma buat puak - puak Pakatan Haramjadah tu.

Maka, apa yang disampaikan oleh Si Wan Azizah sewaktu menyambut ulang tahun PKR baru - baru ini memang cukup tepat. Pakatan Haramjadah tu memang mempunyai peluang cerah untuk memerintah Malaysia.

Jika apa yang diucapkan oleh Si Wan Azizah ni menjadi kenyataan, maka rakyat Malaysia tidak perlu risau. Mereka sepatutnya berbangga dengan pemerintahan baru Pakatan Haramjadah tu.

Isu masalah air akan diselesaikan. Rakyat Malaysia akan dapat menggunakan air secara percuma biarpun tarif air dinaikkan oleh Rejim DAPigs di Pulau Pinang pada kadar yang tak masuk akal.

Malah, PAS juga akan mempunyai peluang seluas - luasnya untuk melaksanakan Hukum Hudud tanpa sebarang halangan dari mana - mana pihak, terutama dari kalangan DAPigs sendiri.

Bab diorang dihina dan dimaki hamun secara terbuka pada ketika ini kerana bertegas nak melaksanakan Hukum tersebut di Kelantan akan dilupakan. Sebaliknya, PAS akan diberi sokongan penuh.

Bahkan, PKR juga dapat mengamalkan Politik Liberal yang diidam - idamkan oleh mereka selama hari ini dan menghalalkan perhubungan seksual bebas diantara masyarakat, terutama bagi umat Islam.

Tak cukup setakat itu sahaja. Rakyat juga bebas untuk mengadakan demonstrasi jalanan dan diianya akan dijadikan sebagai acara bulanan dimana rakyat boleh berhimpun sesuka hati mereka.

Dan mungkin itu yang sesetengah pihak mahukan. Jadi, apa yang perlu kita risaukan sangat jika Pakatan Haramjadah tu dapat memerintah Negara ni selepas Pilihan Raya Umum ke 14 nanti? Bersiap sedia je la untuk orang Melayu merempat di bumi mereka sendiri!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Jangan merajuk masalah boleh atasi ,najib resign je le..

    BalasPadam
  2. Tak sabar rasanya. Cam di sorga. Sok bole berhimpun di dataran merdeka sambil berbogel sambil dikenakan hukum hudud Pas.

    BalasPadam
  3. jgn risau...akhir nya Allah jua yg tentukan....sama ada memberi rahmat atau menghukum....

    BalasPadam
  4. Siap ada hadiah lagi demonstrasi yang paling berjaya dan berada ditempat pertama hingga ke tiga. MAMPUSSSSS

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping