Rabu, April 29, 2015

Wah!!! Memang untung betul penyokong - penyokong PAS dikawasan Felda Selancar malam tadi. Diorang telah diberikan sesi kaunseling oleh seorang pemimpin yang cukup berkaliber.

Siapa yang tak ingat dengan Si Badrol Khalwat ni. Dia la pemimpin yang buat onar dengan isteri orang sewaktu tidur di Hotel bertaraf lima bintang di Pahang sebelum ini. Isu dia cukup hangat.

Bahkan apa yang lebih menarik ialah, Si Badrol Khalwat ni telah ditangkap berdua - duaan dengan isteri orang yang juga berasal dari kawasan Rompin ni sendiri!!! Hebat kan? Berani sungguh dia.

Si Badrol Khalwat tu pernah ditangkap berkhalwat dengan isteri orang pada jam 3 pagi dalam sebuah bilik di Hotel bertaraf lima bintang pada tahun 2012 dengan alasan kononnya dia tengah bagi 'Kaunseling'.
Suasana menjelang himpunan itu petang Sabtu dikejutkan dengan kisah orang kanan dalam kepimpinan PKR Selangor dan juga seorang penceramah,Dr Badrul Amin Baharom kena cekup khalwat dengan isteri orang.

Beliau dikatakan dicekup oleh suami wanita itu sendiri ketika berdua-duan di sebuah hotel di Balok,tak jauh dari Kuantan pada jam 3 pagi Sabtu.

Suami wanita itu kemudiannya telah membuat aduan mengenai hal itu kepada Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP).

Timbalan Pengarah JAIP, Datuk Mohd. Ghazali Abd. Aziz telah mengesahkan mengenai kejadian tersebut dan siasatan lanjut sedang dibuat. (Artikel seterusnya, Pengagung Anugay Ditangkap Khalwat!!!)
Sebagai rekod, Si Badrol Khalwat ni merupakan satu - satunya pemimpin kanan PKR yang diberikan ruang untuk menyampaikan hasutan dia di kawasan Pilihan Raya Kecil Parlimen Rompin ni.

Pemimpin - pemimpin lain dari kalangan puak - puak PKR tu masih lagi belum menunjukkan muka masing - masing. Mungkin mereka sibuk nak menguruskan kubu kuat di Permatang Pauh kot.

Apa isi kandungan ceramah Si Badrol Khalwat tu malam tadi? Itu kita kurang pasti. Tapi apa yang jelas, Si Badrol Khalwat tu sudah tentu tak menyentuh isu yang berkaitan dengan Hukum Hudud.

Nak bercerita pasal isu perlaksanaan Hukum Hudud tu macam mana kalau dia sendiri pun pernah kena tangkap khalwat dengan isteri orang? Silap haribulan, dah tentu - tentu dia jugak yang kena sebat. Tu pasal la dia takkan sentuh bab isu perlaksanaan Hukum Hudud!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Cerita khalwat itu cerita UMNO, susah orang ramai telan. Kan Tun dah kata org2 UMNO banyak lakukan jenayah.

    BalasPadam
  2. Dr M tu bapak umno, bengong...bila pulak dia jd ahli pas pkr dap? Kalau bodoh duduk diam2 sudah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak da angin pokok tidak bergoyang..kecuali ada Berok

      Padam
  3. asyik baca harakah & surat kabar pkr jer...tu sebab tak tau hal dunia...bodoh bertingkat2 la kau ni anon 12:17 ptg wei....tak tau hujung pangkal main terjah jer kat sini...kan dah kena....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping