Jumaat, April 03, 2015

Huh! Bodoh Betul!!! Yang diorang ni bengap sangat kenapa? Tuli sangat ke telinga diorang selama hari ini? Buta sangat mata diorang dari melihat Kebenaran yang dipaparkan setiap hari?

Kenapa baru hari ini diorang nak sedar yang puak - puak DAPigs tu Haram untuk dijalinkan kerjasama dengan mereka? Selama hari ini, kenapa diorang tak nak dengar nasihat yang diberikan?

Rasanya, dah banyak kali dah perkara yang sama diulang - ulang supaya semua orang tau mengenainya. Tapi kenapa pulak puak - puak PAS tu degil tak nak percaya dengan apa yang diperkatakan?

Sekarang, bila puak - puak DAPigs tu dah tunjukkan wajah mereka yang sebenar, baru diorang nak terhegeh - hegeh keluarkan fatwa? Baru diorang sedar akan kesilapan yang telah dilakukan?

Hakikatnya, puak - puak DAPigs tu memang sejak dari dulu lagi akan tetap memusuhi Islam secara terang - teranga. Diorang hanya sekadar mempergunakan PAS untuk mendapat sokongan je.

Sekarang, bila matlamat diorang dah tercapai, hasrat diorang untuk memperbodohkan orang Melayu tidak menjadi kenyataan, diorang mula la cari pasal dengan orang Melayu melalui PAS.

Jika sebelum ini, DAPigs ingat diorang mampu untuk memerintah Negara dengan mempergunakan PAS bagi meraih sokongan dari kalangan orang Melayu. Lepas tu, diorang akan buat seperti di Perak.

Diorang bagi Si Ketua Penipu tu menjadi Perdana Menteri, tapi secara realitinya, diorang yang pegang kuasa. Itu tujuan asal puak - puak DAPigs tu mempergunakan PAS sebenarnya.

Tapi hasrat diorang tu tak kesampaian. PAS dianggap GAGAL untuk meraih sokongan orang Melayu sehingga menyebabkan parti tu mempunyai kerusi paling sedikit didalam Parlimen jika nak dibandingkan dengan PKR dan DAPigs.

Jadi, sebab itulah diorang cari gaduh dengan PAS sekarang dan sengaja nak memburuk - burukkan Si Hadi Awang tu untuk meluahkan rasa tak puas hati mereka terhadap apa yang berlaku. Tapi yang puak - puak PAS tu BODOH sangat percaya dengan DAPigs tu kenapa!!!
Categories: ,

7 ulasan:

  1. Itulah....dari dulu lagi aku habaq kat ko orang yang PAS ni KELDAI - bodoh nak mampoh. Hari2 dok kena liwat dek DAPpigs dan P'Gay'R tapi yang jahat nya tetap UMNO dan BN. Tu lah akibat nya dok berkawan dengan SYAITONNNNNN......

    BalasPadam
  2. depa tu berlakon saja kut.....main tok tok chan saja kut.... nanti dekat pilihanraya pas adakan sembahyang hajat musnahkan umno.... mungkin dalam hudud mereka tak sekata...tapi perlu ingat mereka sekata nak tumbangkan umno/bn.... orang melayu keseluruhan kena berhati hati.... jangan serahkan malaysia yg tercinta ini kepada pas, dap dan pkr nanti tergadai negara....mereka biadap dengan raja-raja....itu tanda jika mereka memerintah kita semua jadi seperti ayam mati di kepok itik mati di air

    BalasPadam
  3. KENAPA PAS SANGGUP JADI MACAM TEROMPAK

    BalasPadam
  4. Pas tu macam bohsia. PKR & DAP bole gangbang depa. Itu pun tak sedar2 lg

    BalasPadam
  5. Baru2 ni sidang dewan Negeri Perak, pembangkang pakai hitam! Mana pegi otak diaorang ni? Diaorang ni ntah datang dari mana dan bila mula tinggal di Perak pun aku x tahu. Yg pastinya kesultanan Perak tu dah kerkurun lamanya sebelum penjajahan British lagi. Justeru yang x hormat Sultan tu patut nyah dari Negeri Perak.

    BalasPadam
  6. Masa lks jadi pemuda dap dialah yang mengumpulkan china berarak hingga kw kg melayu dan kg baru untuk menghalau melayu supaya masuk hutan. Ada yg tanggal swluar tonggeng bonyot tak bercebok dia kearah orang melayu. Batu menang dedikit kerusi di swlangor. Jadi sekarang lhe dah dapat 1 negeri. Melayu digunakan untuk kalahkan melayu. Pandai dap ni. Yapi melayu isle oah yg bodo. Kklau okr menanv 4 negeri pru13 dulu melayu di 4 negeri tu akam prlahamlahan dihalau keluaf dari bandar. Mereka bendak jadi pm dan menguasai politik di malaysia. Tapi apa nak buat melayu tak sedar diri. Cian lah anak cucu cicit kita nanti

    BalasPadam
  7. Bro kita kena ingat Malaysia adalah satu satu nya negeri yang diperintah orang melayu jangan sampai orang melayu tak ada negeri baru mahu sedar itu sudah terlambat ambil contoh di Singapura orang melayu nampak tersenyum tapi menangis di dalam kerana bangsa cina walaupun baik dengan kita mereka akan tetap bantu bangsa mereka dahulu renung renung kan lah

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping