Khamis, April 02, 2015

Alahai!!! Tolong la kepada sesiapa yang sudi untuk memujuk Si Tipah Koyak ni supaya dia kembali berpijak dibumi yang nyata. Jangan la dibiarkan dia hidup dalam fantasi dia sendiri.

Inilah masalahnya bila dalam jiwa tu tak penuh dengan Iman. Yang ada hanya sekadar kain yang menutup kepala dia sahaja sebagai satu simbol dan bukannya atas pemahaman terhadap Iman itu sendiri.

Malangnya bagi Si Tipah Koyak ni ialah apabila dia hanya berkiblatkan Si Ketua Penipu tu sahaja sedangkan apa yang sepatutnya diperjungkan ialah untuk menegakkan Keadilan dan juga Kebenaran.

Tapi disebabkan dalam jiwa dia takde Iman, maka mula la dia meroyan tak tentu arah. Malah sering meracau - racau macam orang Sawan. Nak pulak bila pengampunan DiRaja Si Ketua Penipu tu ditolak.

Katanya, Si Tipah Koyak tu masih lagi mempersoalkan tindakan Speaker Dewan Rakyat yang mengumumkan kekosongan kerusi Parlimen Permatang Pauh yang didakwa melanggar Perlembagaan.
"Pengumuman Speaker melanggar peruntukan Perlembagaan Persekutuan, dan oleh itu adalah pra-matang. Kerusi Permatang Pauh tidak kosong," katanya dalam satu kenyataan hari ini. 
"Tiada keputusan mengenai penolakan petisyen itu disampaikan kepada Anwar atau keluarganya, yang sebenarnya membuat permohonan pengampunan dari Agong atau istana. 

"Pengumuman Speaker itu sendiri hanya berdasarkan komunikasi yang dibuat lembaga pengampunan, bukan Agong atau istana," kata Latheefa
Soalnya, kenapa Si Tipah Koyak tu pulak yang beria - ia sangat nak mempertikaikan keputusan yang telah dibuat terhadap Si Ketua Penipu tu? Kenapa dia pulak yang sibuk tak tentu arah?

Walhal, dipihak keluarga Si Ketua Penipu tu sendiri pun dah mampu untuk menerima kenyataan dan berhadapan dengan Kebenaran serta bersiap sedia untuk menghadapi masa depan yang mendatang.

Hakikatnya, keluarga Si Ketua Penipu tu sendiri memberikan gambaran seolah - olah mereka sudah mampu untuk menerima keputusan yang dibuat oleh Lembaga Pengampunan DiRaja sebelum ini.

Jika tidak, kenapa pulak Si Wan Azizah tu sendiri keluarkan kenyataan dengan menyatakan bahawa pihaknya sedang membuat persiapan bagi menghadapi Pilihan Raya Kecil Parlimen Permatang Pauh? (Artikel berkaitan, Klik Sini)

Jelas, tindakan yang dilakukan oleh Si Tipah Koyak tu membuktikan bahawa dia sorang je yang meroyan pasal isu pengampunan DiRaja tu. Dia je yang tak mampu nak berhadapan dengan Kebenaran!!! Maka sebab itu la orang kata, otak tu jangan diletak kat Kepala Lutut!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. INI ORANG SUDAH GILA KE APA........

    BalasPadam
  2. Tipah Koyak ni memang kuat meroyang...almaklumlah ayaq dah naik ke otak

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping