Isnin, April 13, 2015

Buat sekian kalinya, kita dapat lihat betapa MUNAFIKnya perangai pemimpin dikalangan puak - puak PAS ni. Malah, diorang sanggup mempamerkan kemaluan tersebut secara terbuka.

Nampak sangat la yang pemimpin puak - puak PAS ni hanya sekadar mempergunakan nama 'Islam' untuk dijadikan alat dalam Politik Peribadi mereka sendiri. Memang RETORIK sungguh!

Jika semalam, bukan main riuh lagi diorang menyalak - nyalak dalam laman portal Sinar Harian bercerita pasal 'Kezaliman' Kerajaan terhadap rakyat kerana mengenakan Cukai Barangan dan Perkhidmatan.

Bukan main hebat lagi diorang buat dakwaan demi dakwaan terhadap pihak Kerajaan dengan tujuan untuk menjadikkannya sebagai satu propaganda untuk menutup kemaluan mereka sendiri.

Mereka kata, kezaliman pihak Kerajaan menindas rakyat dengan mengenakan cukai sedemikian tidak mencerminkan sebuah Kerajaan yang prihatin terhadap kebajikan rakyat secara keseluruhan.

Mereka kata, perlaksanaan Cukai GST tu tak sesuai buat masa ini. Malah ada jugak dikalangan mereka yang kata, cukai tu hanya sesuai untuk dilaksanakan pada ketika darurat.

Nah! Nampak sangat la alasan yang diberikan tu lansung tak masuk akal. Masa darurat nak kutip cukai menda kejadahnya pulak? Tidakkah tindakan itu lebih menambahkan penderitaan rakyat?

Sedangkan sewaktu zaman Khalifah Umar Al-Khattab dulu, cukai dan perlaksanaan Hukum Hudud pun diberhentikan ketika darurat. Takkan zaman sekarang ni, diorang nak buat terbalik pulak?

Kan nampak sangat alasan yang diorang berikan tu semuanya tak masuk akal belaka. Tapi malangnya, masih ada jugak pengikut - pengikut diorang yang percaya bulat - bulat dengan kenyataan tersebut.

Yang lebih menghairankan kita, kenapa puak - puak PAS ni tak berani pulak nak bersuara bila Rejim DAPigs Pulau Pinang menaikkan tarif Air sehingga ke tahap yang tak masuk akal?

Kenapa puak - puak PAS tu hanya mendiamkan diri bila Rejim DAPigs pimpinan Si Guan Eng tu menindas rakyat kenaikkan tersebut sehingga membuatkan rakyat di Pulau Pinang menderita?

Adakah puak - puak PAS tu hanya akan menutup mata terhadap kezaliman dan penindasan yang telah dilakukan oleh puak - puak DAPigs tu? Atau, adakah mereka sendiri meng-HALAL-kan tindakan tersebut?

Hakikatnya, puak - puak PAS ni jelas hanya sekadar berani nak menentang Kerajaan yang dipimpin oleh orang Islam je sedangkan rakan sekutu dari kalangan Kafir Harbi DAPigs tu tak berani pulak diorang nak bersuara!!! Semuanya kecut telur belaka!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping