Isnin, April 13, 2015

Caiyok Nuha!!! Nampak gayanya, berita mengenai anak kedua Si Ketua Penipu tu semakin hampir untuk menjadi calon dalam Pilihan Raya Kecil Parlimen Permatang Pauh semakin menjadi kenyataan.

Jika semalam, kita hanya dapat bias - bias cerita mengenai perkara tu melalui satu kenyataan yang dikeluarkan oleh 'Sumber Dalaman' PKR seperti mana yang dilaporkan oleh Free Malaysia Today.


Kali ini, 'hint' atau gambaran yang lebih jelas telah pun didedahkan oleh salah seorang Ahli Majlis Pimpinan Pusat PKR tu sendiri melalui satu kenyataan media yang telah disiarkan semalam.
Biarpun dari kenyataan yang disiarkan oleh laman portal berita Sinar Harian Online itu masih tidak menjelaskan siapa yang akan dicalonkan, namun kemungkinan perkara itu tetap wujud.

PKR dijangka bakal memperkenalkan calon mereka selewat - lewatnya esok (Selasa) bagi menghadapi Pilihan Raya Kecil Parlimen Permatan Pauh ekoran tindakan mahkamah ke atas Si Ketua Penipu tu.

Kerusi Permatang Pauh menjadi kosong kerana penyandangnya, Si Ketua Penipu yang juga merangkap Papa kesayangan Si Nuha didapati bersalah kerana meliwat bekas pembantu peribadinya.

Pada ketika ini, keluarga Si Ketua Penipu tu sedang hangat dihujani oleh pelbagai persoalan serta dihimpit dengan isu mengenai amalan Nepotisme yang menyelubungi mereka di Permatang Pauh.

Hakikatnya, rakyat di Parlimen Permatang Pauh sendiri pun sudah muak dengan amalan Politik Longkang yang sering diperdagangkan oleh kaum keluarga Si Ketua Penipu tu. Jadi, semuanya terpulang kepada mereka. Sampai bila diorang nak menghambakan diri kepada keluarga dia je!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Assmin mb gempak dan kompang lebih. Last2 telog assmin perap jadi teloq asin jer. Suara assmin masih dan tetap tak laku lagi dalam pkr. Walaupun ketum dalam jail assmin mengemut kecut buah tak berani lawan.......gempak tema "kita lawan". Tapi dah jadi mb pun kecut dan bacul. Bukti assmin is "nobody" dalam pkr hanya sekadar patung jambu.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping