Rabu, April 22, 2015

Haduyai!!! Menda nak jadi orang zaman sekarang ni ye? Sibuk betul masing - masing nak merasakan diri terlalu bagus sehingga tahap dia lupa diri. Penyudahnya, dah tak pasal - pasal je meroyan.

Ini cerita pasal mamat yang gambar dia kita siarkan dibawah sekali sewaktu Penamaan Calon pagi tadi. Orang lain tenang je menjalankan proses penamaan calon. Datang dia je buat kecoh.

Kalau kita tengok dari satu sudut, bagus dah mamat ni ada keberanian nak bertanding dan menawarkan diri untuk menjadi calon. Tapi, jangan la sampai tahap nak memalukan diri sendiri.

Dah la dia sendiri yang datang lambat sewaktu pendaftaran tadi. Waktu dah hampir tamat tempoh, dia baru sampai. Lepas tu, dia datang pulak takde bawak Penyokong dan Pencadang.

Macam mana dia nak bertanding kalau Penyokong dan Pencadang pun takde? Bawak datang la dana satu treller sekali pun, dah tentu - tentu orang tak nak layan. Buat mengabihkan masa je.
Tapi, kalau diikutkan dari kenyataan yang dia buat, dia mengaku kata dia ada ramai penyokong dari kalangan penduduk Orang Asli, Warga Felda dan anak - anak muda dikawasan Rompin tu.

Jadi, yang dia datang sorang - sorang tu menda kejadahnya? Dah takde kerja lain ke yang lebih berfaedah untuk dia buat selain dari nak mencari Publisiti Murahan yang tak tentu arah?

Kalau orang kata dia BODOH, tau pulak dia marah. Tapi hakikatnya, tindakan yang dilakukan memang satu tindakan yang cukup memalukan diri dia sendiri. Mungkin dia ni memang takde kemaluan kot.

Tapi, tak heran la kalau mamat tu POYO dan bertindak sedemikian rupa. Dah nama pun dia tu Bekas Barua PKR. Jadi, memang itulah doktrin yang diberikan kepada mereka selama hari ini. Bab Gila nak kejar jawatan ni, orang PKR memang cukup hebat!!! Tak payah disuruh pun diorang buat!!!
Categories:

2 ulasan:

  1. mamat ni lupe makan pisang ni merapu tak tentu hala

    BalasPadam
  2. Dia dtg lambat pasal duit deposit tak ada.
    Cakap bedegar2 taik tersangkut di gelogar.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping