Khamis, April 23, 2015

Heh! Rasanya semua orang pun tau yang Si Nurul Izzah ni ada datang sewaktu penamaan calon Pilihan Raya Kecil Parlimen Rompin semalam. Dan dia datang pulak datang dengan Tian Chuak.

Hah! Tak payah nak rasa hairan sangat la kenapa dia datang dengan Si Tian Chuak tu. Rasanyanya semua orang pun tau hubungan diantara mereka berdua. Tak payah la kita nak cerita lagi.

Tapi apa yang jelas, kehadiran Si Nurul Izzah semalam adalah merupakan satu manifestasi kepada sokongan daripada PKR terhadap calon PAS dalam Pilihan Raya Kecil Parlimen Rompin ni.

Cuma dari satu sudut, kehadiran Si Nurul Izzah tu juga boleh dianggap sebagai satu 'Sindiran Pedas' kepada puak - puak PAS Kawasan Permatang Pauh tu yang mahu memboikot PKR.

Maka sebab itu ada yang melihat kehadiran Si Nurul Izzah tu hanya sekadar 'Menggedik' ditengah - tengah Muslimah PAS yang dilihat tak berapa selesa dengan kehadiran dia sebenarnya.

Bila ditemui oleh wakil media selepas pengumuman penamaan calon tu semalam, Si Nurul Izzah ni turut ditanya soalan mengenai kenapa pemimpin - pemimpin DAPigs tidak menghadirkan diri.

Mula la Si Nurul Izzah tu cuba sehabis boleh nak menafikan persepsi bahawa puak - puak DAPigs tu sebenarnya cuba memboikot calon PAS dalam Pilihan Raya Kecil Parlimen Rompin ni.

Sambil mengakui bahawa Pakatan Haramjadah tu mempunyai masalah, Si Nurul Izzah ni cuba jugak nak alihkan cerita kononnya semua ni salah Suruhanjaya Pendaftar Pertubuhan (RoS).

Kata Si Nurul Izzah, RoS sepatutnya menjalankan tugas dan tanggungjawab mereka untuk mengikhtiraf Pakatan Haramjadah tu sebagai sebuah gabungan dan bukan melengah - lengahkannya.
Apa yang pasti, jawapan Si Nurul Izzah tu tidak menjawap persoalan yang dibangkitkan. Waima Pakatan tu dah didaftarkan sebagai sebuah gabungan sekali pun, ketidak-hadiran DAPigs tu tetap menjadi persoalan.

Mungkin sebab itulah Si Nurul Izzah tu cuba nak sembunyikan kemaluan puak - puak Pakatan Haramjadah tu dengan membangkitkan isu berkaitan dengan salib dan juga isu GST. Tu menunjukkan yang dia sendiri pun buntu dengan kemelut yang melanda Pakatan!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping