Rabu, Mei 06, 2015

Santai jap. Asyik cerita pasal Politik je, boring jugak kan. Jadi, meh kita baca cerita gosip pasal anak Menteri ni. Dengar kata sekarang ni, anak Menteri tu dah jadi 'Pengawal Keselamatan'.

Perkara tu sebenarnya bukan la satu perkara baru yang menggemparkan sangat. Sebaliknya, kerja anak Menteri tu orang semua dah tau. Dia memang selalu ada bersama - sama dengan artis ni.

Nak pulak selepas artis tu menerima ugutan secara tidak lansung dalam satu video yang disiarkan melalui laman Youtube sebelum ini. Jadi, tak heran la kalau artis tu nak bawak bodyguard.

Tambahan pulak, puak - puak yang buat video tu sebelum ini terdiri dari kalangan mereka yang 'Gila Syahwat' tak tentu arah. Lagi la artis tu rasa diri dia tak selamat. Jadi, baik dia bawak pengawal keselamatan sendiri.
"Saya bawa dia sebagai body guard (pengawal keselamatan) ketika berada di luar kerana ia merupakan langkah berjaga-jaga untuk saya kerana masih bimbang dengan kes ugutan yang diterima dulu.

"Sebenarnya saya takut nak ke mana-mana kerana isu tersebut tetapi kalau boleh  tidak mahu fikirkan sangat.


"Dulu saya keluar bersama pembantu perempuan sahaja tetapi kali ini ada lelaki yang teman jadi ia akan membuatkan saya rasa lebih selamat dan dia boleh bantu jika sesuatu yang terjadi," katanya kepada mStar Online.
Lagi pun, anak Menteri tu jadi 'Bodyguard' bukan dia mintak duit sangat. Dia bagi perkhidmatan dia secara percuma je. Alang - alang dia dengan artis tu ada hubungan percintaan, apa salahnya kalau dia jadi Pengawal Keselamatan ye tak. Itu kira bonus la tu!!!
Categories:

1 ulasan:

  1. Kuah kalu tok jatoh atas nasi .. nok jatoh mano lagi..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping