Rabu, Mei 06, 2015

Mak ai!!! Punya la terdesaknya puak - puak PKR ni nak meraih undi dari kalangan rakyat di Permatang Pauh sehingga membuatkan mereka terpaksa menjadikan Hadi Awang sebagai bahan fitnah?

Nampak sangat la yang diorang ni betul - betul kemaruk nak mendapatkan perhtian serta ketandusan sokongan dari kalangan puak - puak PAS tu sendiri. Ingatkan diorang ni bagus sangat.

Tapi hakikatnya, PKR bukan la sebuah parti yang mempunyai kredibiliti serta integriti yang tersendiri. Bahkan mereka juga jelas tidak mempunyai prinsip serta dasar perjuangan yang tetap.

Jika tidak, kenapa sampai tahap mereka terpaksa menyebar risalah yang dilihat hanya sekadar mempergunakan nama Si Hadi Awang tu bagi mengelirukan rakyat di Permatang Pauh?
BUKIT MERTAJAM: Hebahan kehadiran Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang pada ceramah perdana bagi membantu kempen calon Parti Keadilan Rakyat (PRK) Permatang Pauh pada Rabu malam melegakan ramai pihak. 
Kesungguhan mempromosi program itu terserlah apabila hebahan kehadiran Hadi ke Permatang Pauh disampaikan melalui sebuah poster biru putih yang disebarkan melalui aplikasi Whatsapp dan media sosial sejak Ahad lagi. 
Hadi dijangka hadir berceramah pada malam terakhir kempen PRK Permatang Pauh di Kompleks Yayasan An-Nahdhoh, Kubang Semang. 
Tentu sekali kehadiran Hadi dapat menolak spekulasi berhubung keretakan hubungan PAS bersama dua lagi sekutunya iaitu PKR dan DAP. 
Bagaimanapun hasil pemeriksaan yang dilakukan mendapati maklumat yang disebarkan itu pastinya mendukacitakan ahli dan penyokong PAS. 
Bukan kerana Hadi membatalkan program ceramah perdana itu, sebaliknya hebahan kehadiran Presiden PAS itu adalah palsu.
Sejak kempen PRK Permatang Pauh bermula pada 25 April lalu, kelibat Si Hadi Awang ni lansung tidak kelihatan bagi membantu Wan Azizah mempertahankan kerusi Si Ketua Penipu tu.

Kesimpulannya, puak - puak Liberalis PKR tu sekarang ni memang sedang berada dalam keadaan yang cukup kritikal dari segi sokongan. Terutamanya dikalangan puak - puak PAS tu. Sekarang baru la puak - puak PKR tu sedar, tanpa sokongan PAS, parti mereka sendiri akan melingkup!!!
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping