Isnin, Mei 04, 2015

MB Pahang hadir ke Majlis Pecah Tanah, Projek PR1MA Pahang
Dikala ini puak - puak Pakatan Haramjadah tu sibuk nak menghasut rakyat mengenai isu perlaksanaan GST dan melupakan isu perlaksanaan Hukum Hudud yang mereka perjuangkan.

Namun hakikatnya, mereka tidak akan mampu untuk memenuhi kehendak dan keperluan rakyat secara keseluruhannya. Setakat bercakap atas pentas berapi - api, apa sangat la gunanya.

PAS tidak akan mampu untuk membela kebajikan rakyat. PAS tidak akan mampu untuk memenuhi tuntutan yang disuarakan oleh rakyat. Yang mereka mampu hanya sekadar menabur fitnah.

Selain itu diorang juga hanya sekadar pandai untuk memutar-belitkan fakta, mengelirukan rakyat mengenai isu - isu yang dibangkitkan selama hari ini. Itu je yang mampu PAS buat sebenarnya.
Sewaktu PRU ke 13, BN Pahang berjanji untuk bina 15 ribu rumah mampu milik. Sehingga tahun 2015, hampir 30 ribu telah pun diluluskan dipelbagai peringkat.
Mereka selama hari ini seringkali membuat dakwaan kononnya Kerajaan Barisan Nasional ni tak mampu nak menunaikan janji yang telah dibuat sebelum ini. Namun, mereka sendiri pun cakap berbelit - belit.

Bagaimana mungkin PAS mampu untuk menarik sokongan dari kalangan rakyat sedangkan mereka sendiri tak mampu nak memenuhi dasar perjuangan dan agenda parti mereka selama hari ini.

Jelas, PAS tidak akan mampu untuk menunaikan apa yang mereka perkatakan. PAS tidak mampu untuk melunaskan agenda dasar perjuangan parti mereka. Jadi, takkan rakyat masih lagi nak menaruh perhatian terhadap mereka?

Jangan kata nak memperjuangkan isu mengenai perlaksanaan Hukum Hudud, nak sebut pasal isu Hudud pun diorang terketar lutut. Macam mana diorang nak jaga soal kebajikan rakyat?

Kesimpulannya, puak - puak PAS ni hanya pandai bercakap je. Kalau bab bercakap, sampai nak roboh pentas dibuatnya. Tapi, bila tiba bab nak selesaikan masalah dan nak menjaga kebajikan rakyat, satu hapah pun diorang tak mampu nak buat!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping