Selasa, Mei 05, 2015

TERBAIK!!! Rasuah Basikal HALAL di Rompin...
Seawal jam 8 pagi tadi, sebanyak 38 buah Pusat Daerah Mengundi (PDM) telah pun dibuka menandakan hari pembuangan undi bagi Pilihan Raya Kecil Parlimen Rompin sudah pun bermula.

Dilaporkan, jam 8 pagi tadi, Calon Barisan Nasional, Dato' Haji Hasan Arifin telah pun selesai menunaikan tanggungjawabnya di PDM Leban Condong, tempat asal usul kelahirannya sendiri.

Begitu juga dengan Calon PAS yang mengundi di Felda Keratong 5 turut melaksanakan tanggungjawabnya hari ini. Namun malangnya, Calon PAS itu tetap dilihat 'keseorangan' biarpun dia datang berteman.

Jika sebelum ini, Calon PAS dalam Pilihan Raya Kecil Parlimen Rompin ini cuba sedaya upaya untuk menafikan dakwaan kononnya kempen mereka dipinggirkan oleh DAPigs dan PKR.

Namun hakikatnya, Calon PAS itu hanya dilihat cuba nak menutup kemaluan dirinya sendiri sedangkan umum mengetahui, PAS sudah dipinggirkan dari kalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu.

Perkara itu dapat dilihat dengan jelas apabila PAS mengadakan perhimpunan di Muadzam Shah Ahad lepas tidak dihadiri oleh wakil wakli dari kalangan pemimpin DAPigs mahu pun PKR. 

Perkara itu memberikan isyarat yang jelas kepada rakyat bahawa PAS kini sudah ditinggalkan keseorangan dalam perjuangan untuk memenuhi nafsu Politik Peribadi mereka sendiri.

Semuanya kerana perbezaan ideologi yang berkecamuk sehingga mengakibatkan perbalahan secara terbuka dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu sendiri. Yang sorang nak ke kanan, yang sorang nak ke kiri.

Penyudahnya, rakyat jugak yang dijadikan tebusan dalam pergelutan mereka itu sehingga membuatkan rakyat menjadi derita melihat kerakusan puak - puak Pakatan Haramjadah tu berebut kuasa.

Bagi mereka yang belum lagi menunaikan tanggungjawab mereka hari ini, fikirkan lah sejenak. Adakah mereka mahu memilih Calon dari parti yang ditolak oleh rakan - rakannya sendiri?

Mahukan mereka memilih Calon yang TERPAKSA meminggirkan dasar perjuangan parti sendiri untuk memenuhi kehendak orang lain demi kepentingan Politik Peribadi pemimpin tertentu?

Atau, adakah mereka mahu memilih parti yang benar - benar memperjuangkan kebajikan serta menjamin keamanan Negara secara keseluruahnnya? Plihan terletak ditangan mereka sendiri. Jangan diorang salah pilih sudah la! Nanti menyesal tak sudah pulak!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping