Khamis, September 17, 2015

Alamak ai!!! Si Nurul Izzah ni ingat semua orang Malaysia ni bodoh sangat ke sampai tahap tak tau apa tujuan sebenar yang dia nak buat pergi ke Amerika tu. Akhirnya bocor jugak dibuatnya.

Melalui pendedahan yang disiarkan blog Gelagat Anwar hari ini, Si Nurul Izzah tu rupanya ada 'Skandal' di Amerika yang tidak diketahui lansung oleh Si Menteri Besar Cap Ayam tu sendiri.

Ramai di kalangan orang dalam di PKR HQ yang tahu, Si Nurul Izzah tu pergi ke Amerika Syarikat bukan sekadar memberi maklum mengenai keadaan kesihatan Si Ketua Penipu tu sahaja.


Tapi Si Nurul Izzah tu juga turut didakwa akan bertemu dengan beberapa pihak strategik untuk membantu PKR bagi mendapatkan dana yang lebih besar menjelang Pilihan Raya Umum ke 14 nanti.

Sumber yang disalurkan melalui blog tersebut turut memaklumkan bahawa sebahagian besar kandungan dalam presentation tersebut adalah perkongsian data semasa – election data and new frontiers. 
"Budak itu kata, AMANAH diserap masuk dalam presentation Izzah sebagai ‘Liberal Islam – A Way Forward’. 
"Apa yang blog ini dimaklumkan, Wan Azizah sudah bersiap sedia untuk memberikan baton Presiden PKR kepada Izzah dalam masa terdekat. Macam mana dengan Azmin? Itu Anwar akan handle. 
"Wan Azizah dimaklumkan oleh seorang pakar lobi di Amerika, imej Izzah sangat mudah untuk dibentuk dan kena dengan citarasa politik Amerika. 
"Semua beranggapan, Hillary Clinton akan mendapat kemenangan besar kali ini. Maka itu, sudah tiba masa, Malaysia juga menampilkan pemimpin nasional baru, wanita muda yang dijelmakan melalui Izzah," lapor blog tersebut.
Sekiranya benar sumber maklumat yang didedahkan, maka adalah amat wajar bagi Kementerian Luar Negara membuat pemantauan mendalam terhadap pergerakan Si Nurul Izzah tu di Amerika.

Jika benar seperti digambarkan, sudah tentu Si Nurul Izzah tu akan menjadi peneraju utama PKR dalam masa yang terdekat. Tapi, semua bergantung kepada "Restu" yang bakal diberikan Amerika. Maka tak mustahil Si Nurul Izzah tu akan menjadi "Ketua Pakatan Haramjadah 2.0" tidak beberapa lama lagi!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Sabar....kes betina sundal ni nak membeli data untuk dipalsukan untuk menjatuhkan kerajaan masih belum settle lagi...

    Dia lari ke US sebab nak mintak tolong takut dipenjarakan. Sama perangai TAIK macam papa juburi dia!

    BalasPadam
  2. Aku pernah tengok flim james bond, bond kena enjek cip bio oleh ajen betina kgb selepas bond longlai enjek ajen betina kgb. Wanita muslimah pas umno jangan dekati anak papa ini.helllary ni dajjal, dia janji helll surga, have nt neraka.. tanya aron din dia lebih tau kisah dajjal akhir zaman ni.

    BalasPadam
  3. Gempak je..Nurul mana ada tokoh kepimpinan..jadi boneka boleh lah...lama lama orang jemu sebab tiada yang dapat dia tonjolkan kecuali berpaut atas nama bapaknye.

    BalasPadam
  4. Kesian Papa, lama tak main jubur, abis sakit satu badan

    BalasPadam
  5. Ya Allah. Janganlah perempuan ini jadi begitu besar pengaruhnya di bumi Malaysia ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya harap pun begitu, boleh rosak agama bangsa dan negara, Doa ku Malaysia dipeliharakan Allah, dari klon DAJAL

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping