Khamis, Disember 24, 2015

Huh? Biar betul cerita yang kita dengar lewat malam semalam. Betul ke Si Nurul Nuha, anak kepada SI Ketua Penipu tu terjatuh dirumah dan sedang mendapatkan rawatan dalam ICU?

Cerita mengenai kemalangan yang dihadapi oleh Si Nurul Nuha tu katanya telah disebarkan oleh Si Chagubard malam semalam. Katanya, Si Nurul Nuha tu terhantuk dikepala sewaktu dia jatuh.
Kita bukan apa. Perlu jugak kita dapat cerita yang sebenar apa yang berlaku kepada keluarga Si Ketua Penipu tu. Dengar cerita je, bukannya boleh percaya sangat dengan diorang ni.

Sebab diorang ni suka 'Main Wayang'. Semuanya demi untuk mendapatkan perhatian dan meraih sokongan Simpati Murahan dari kalangan rakyat. Jadi sebab itu kita tak mudah terpedaya.

Lagi pun, 'Wayang' yang dimainkan oleh kaum keluarga Si Ketua Penipu tu bukan calang - calang. Sampai sanggup diorang menjaja 'Air Mata Buaya' diorang untuk dapat pengaruh orang luar termasuk dari kalangan Musuh Negara!!! Jadi, memang patut pun diorang ni dicurigai!!!
Categories:

6 ulasan:

  1. MAMPOS TEROS PON BAIK!!

    KELUARGA PUAKA PENIPU DAN KETURUNAN PEMBURIT!!

    BalasPadam
  2. Kalau dah biasa sangat menipu..betul pun orang susah nak percaya. Macam kisah budak gembala kambing dengan serigala.

    BalasPadam
  3. PENIPU menghencap PENIPU.............KIHKIHKIH.
    Apa bezanya penipu PKR dengan PENIPU UMNO RM2.67 BILLION.....????
    Dua-dua PENIPU - macam periok kata belanga hitam.
    Nak cakap pasal penipu, tanyalah seorang penipu.
    btw saya bukan macai DAPigs ye.
    Saya pengundi atas pagar.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ape bezanya dengan macai dap. tak ade beza kan kan?

      Padam
  4. Sudahlah anon 1146 kau tu macai DAP yg x mengaku. Pengundi atas pagar konon. Kau tanya DAP siapa sumbang dana politik mereka? Sampai kiamat pun dia x kan bagitahu. Kenapa kau x sibuk?

    BalasPadam
  5. Butoh semut hitam
    Blog sampah!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping