Jumaat, Disember 11, 2015

Berikut respon yang diberikan oleh puak - puak Pengkhianat Amanah Negara (PAN) yang dipimpin oleh Si Mat Sabu tu terhadap tawaran yang dibuat oleh UMNO kepada PAS untuk bersatu.

Katanya, mereka sedikit pun tidak terkejut dengan tawaran terbuka Umno untuk bekerjasama dengan PAS kerana parti Islam itulah selama ini yang memberikan oksigen kepada Umno.

Timbalan Presidennya membuat dakwaan kononnya PAS selama hari ini telah memberikan cukup oksigen kepada UMNO kerana di saat parti itu hampir kelemasan, tiba-tiba pimpinan tertinggi PAS berikan talian hayat melalui pembelaan mereka kepada pimpinan Umno.
"UMNO dapat bekalan oksigen yang cukup... ini satu penghargaan dari Najib kepada PAS," katanya mengulas ucapan dasar Najib di perhimpunan agung UMNO.
Bagi Si Salahudin, pendekatan yang telah diambil oleh kepimpinan PAS sekarang juga turut menunjuk bahawa dasar mereka sudah kian berubah, terutama terhadap UMNO dan Barisan Nasional.
"Ia bukan menjadi rahsia umum lagi bila PAS tidak menentang Bajet 2015 Najib, Mursyidul Am PAS yang meminta ahli PAS agar  jangan lawan Umno, PAS tidak serang isu besar seperti 1MDB dan wang RM2.6 bilion yang masuk ke akaun Najib.
"Ini semua pendekatan mesra Umno yang semakin hari semakin mesra," kata Salahudin yang merupakan bekas naib presiden PAS itu.
Sehubungan dengan itu, bagi beliau ucapan yang telah dibuat oleh YAB Datuk Seri Najib sewaktu menyampaikan ucapan dasarnya dalam Perhimpunan Agung UMNO kali ini tidak mengejutkan.

Hakikatnya, mereka yang mudah melatah apabila UMNO menghulurkan tangan silaturahim ini membuktikan bahawa mereka tidak senang sekiranya orang Melayu bersatu. Nak pulak dikalangan DAPigs. Maka sebab itulah Si Salahudin ni pun boleh 'Panas Punggung' dibuatnya!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. TGHH dah tolak..xpayah cakap banyak la..Najib terdesak la tu..rumah sendiri dirosak..ada hati nak ajak org

    #pecatJibby

    BalasPadam
    Balasan
    1. Niat nk bersatu padu lg baik dpd mulut busuk yg nk memecah belah

      Padam
  2. Ye saya sokong tolak je usaha menyatukan umat islam d malaysia ni, bia cina kafir harbi jadi lagi besar kepala

    BalasPadam
  3. mat sabun bengap tu juga yg korang nk ikut..jilat kaki cina dapings...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping