Ahad, Disember 20, 2015

Huh! Nampak gayanya kehangatan isu berkaitan dengan kerjasama diantara UMNO dan PAS memang benar - benar menjadi bahan topik bualan yang hangat dikalangan rakyat pada ketika ini.

Sampai tahap ada jugak Pentaksub dan Pengampu puak - puak DAPigs tu yang sanggup berpaling tadah apabila melihat Pakatan Haprak yang diwujudkan sebelum ini hanya Retorik semata - mata.

Jika selama ini, puak - puak PASMA-Cai tu sanggup berkiblatkan DAPigs apabila bersetuju untuk menyertai parti Pengkhianat yang dipimpin oleh Si Mat Sabu tu secara terang - terangan.

Tapi dek kerana teguran demi teguran yang diberikan sebelum ini seolah - olah tidak diendahkan oleh puak - puak Pengkhianat tu mungkin membuatkan puak - puak PASMA-Cai ni naik muak.

Nak pulak bila desakan yang dibuat terhadap pimpinan PKR Selangor yang diterajui oleh Si Menteri Besar Cap Ayam tu agar mengiktiraf Pakatan Haprak tu sebelum ini lansung tidak dipedulikan.

Maka, tak heran la kenapa puak - puak PASMA-Cai tu sanggup beralih arah dan berubah kiblat menyokong cadangan agar diwujudkan gabungan kerjasama Politik diantara PAS dan UMNO.

TAPI, jangan mudah sangat terpengaruh dengan tindakan puak - puak PASMA-Cai tu. Dah nama pun diorang ni jenis Pengampu dan Pentaksub puak - puak DAPigs tu secara terbuka.

Jadi, sudah pasti niat diorang menyokong cadangan itu hanya sekadar dibuat secara membuta tuli. Sebaliknya, ada habuan yang sedang cuba dilobi oleh puak - puak PASMA-Cai tu.

Dalam erti kata lainnya, puak - puak PASMA-Cai tu keluarkan kenyataan pun hanya setakat nak menjaga kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri je. Memudahkan diorang nak 'Makan Kiri Kanan'. Penyudahnya yang untung, diorang jugak!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping