Selasa, Disember 22, 2015

Heh! Memang betul la seperti apa yang kita katakan selama hari ini. Nampak gayanya Parti Keluarga Rosak tu masih tak dapat menerima kenyataan bahawa Si Ketua Penipu tu adalah seorang Peliwat.

Jika sebelum ini, anak sulung kepada Si Ketua Penipu tu dilihat sanggup bersekongkol dengan pihak musuh Negara demi untuk memperjuangkan kebebasan Si Peliwat tu dari penjara.

Tapi, dek kerana perkara itu menimbulkan kontroversi hangat dan membuatkan Si Nurul Izzah tu tertekan, maka terpaksa la mereka menggunakan ahli keluarga lain untuk meruskan agenda tersebut.

Kali ini giliran adik kepada Si Nurul Izzah tu pulak yang tampil untuk menjaja 'Air Mata Buaya' mereka bagi meraih sokongan Simpati Murahan rakyat untuk membebaskan Si Peliwat tu.

Nurul Iman semalam mengumumkan kerjasama dengan pertubuhan-pertubuhan bukan kerajaan (NGO) dalam usaha terus menekankan pihak berkuasa bagi membebaskan bapanya.

Bekas Ketua Pembangkang itu telah menjalani hukuman penjara selama 314 hari di Penjara Sungai Buloh, selepas dia didapati bersalah meliwat bekas pembantunya, Mohd Saiful Bukhari Azlan.

Nurul Iman yang merupakan sebahagian daripada kempen March2Freedom berkata, kerjasama itu adalah perjuangan berterusan bagi menentang apa yang didakwa sebagai kezaliman dan ketidakadilan terhadap bapanya.
“Ia susulan pengumuman Kumpulan Kerja Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu mengenai Penahanan Arbitrari, bahawa Anwar ditahan secara tidak sah di bawah sebab-sebab yang meragukan dan perlu dibebaskan serta-merta.
“Kami bersyukur, kerana NGO seperti Suaram, Amnesty International, Kesatuan Antara Parlimen, Persekutuan Antarabangsa untuk Hak Asasi Manusia dan Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu telah mengisytiharkan Anwar sebagai tahanan politik.
“Hak asasi manusianya sedang dipijak. Terapi fizikal yang dinasihatkan pakar-pakar perubatan sentiasa lewat dan kadang-kadang dinafikan sama sekali.
“Agenda untuk membebaskan Anwar perlu dilihat dari sudut hak asasi manusia, kerana dia adalah seorang pemimpin yang mampu mengisi kekosongan dalam kepimpinan di negara ini,” katanya.
Dalam erti kata lainnya, puak - puak Parti Keluarga Rosak tu sebenarnya cuba nak menghalalkan LIWAT atas nama 'Hak Asasi Manusia' bagi menegakkan keadilan untuk Si Ketua Penipu tu.

Kalau dah BONGOK tu BONGOK jugak la. Agaknya, Meliwat Bekas Pembantu Peribadi tu pun wajar dianggap sebagai satu 'Perjuangan' bagi menegakkan 'Hak Asasi Manusia' jugak kot. Maka sebab itulah diorang beria - ia nak membebaskan seorang Peliwat!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Agaknya anak-anak dia suka main belakang kot. Lubang depan dah terlalu longgar. Bagi mereka depan belakang itulah kemuncak kenikmatan.

    Golongan Hak Asasi Manusia yang kebanyakannya tak kisah taik yang busuk itulah yang paling harum dan perlu menyakinkan pada orang ramai untuk bersama-sama mereka.

    Termasuklah anjing-anjing DAP yang akan melalak selepas ini.

    BalasPadam
  2. AKU RASA PENULIS NI MAK BAPAK DIA MAIN SAMA BERSAMA KHIDZIR KOT MASA JADIKAN DIA

    BalasPadam
  3. P*****k punya keluarga PUAKA tu. Anak bapak sama saja. Woiii...bapak ko tu masuak kedalam sobab dia tu peliwat tegaq. Dia suka lubang bontot tak kira jantan atau betina. Kalau pokok tu ada lubang, pokok tu pun kena liwat dek bapak ko tu tau tak???. Biaq pi lah dia kat dalam tu, selamat sikit masyarakat untuk 4-5 tahun yang akan datang ni...

    BalasPadam
  4. Apa kata tunggu sampai cukup 5 tahun lepas tu pergi tunggu kat depan pintu penjara sungai buloh. Sure si penjenayah liwat tua Bangka tu akan bebas.

    BalasPadam
  5. Jangan dilayan mereka nie... saya dulu pengikut setia... tapi setelah mendapat maklumat dan fakta... huh... tobat nasuha... takkan sokong

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping