Isnin, Disember 21, 2015

Hah! Inilah bahananya bila sibuk sangat nak menghalalkan benda yang haram. Penyudahnya diri sendiri pulak yang terpalit dengan ludah sendiri. Memang patu sangat pun diorang ni diharamkan.

Kalau dibiarkan terus wujud, maka tak mustahil sekiranya fahaman Liberal sebegini mampu untuk memesongkan fahaman umat Islam serta masyarakat Malaysia secara keseluruhannya.

Walaupun tak semua saranan yang dibuat oleh Pertubuhan Peribumi Perkasa semalam boleh diterima, tapi setidak - tidaknya desakan yang dibuat ini perlu dipertimbangkan dengan sewajarnya.

Tapi, jangan setakat mengharamkan kumpulan G25 tu sahaja. Sebaliknya, haramkan jugak kumpulan - kumpulan Pro Liberal yang selama ini cuba berselindung disebalik label "NGO" atau parti Politik.

Terutama sekali puak - puak dari kalangan Parti Keluarga Rosak tu yang menjadikan agenda utama mereka adalah untuk membebaskan seorang Banduan yang telah dijatuhi hukuman penjara kerana Meliwat atas nama 'Hak Asasi Manusia'. Baru la Padan Muka diorang!!!
KUALA LUMPUR - Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) meluluskan usul supaya kerajaan mengisytiharkan kumpulan G25 sebagai kumpulan sesat.

Pengerusi Jawatankuasa Usulnya, Hassan Basri berkata, keputusan itu dibuat susulan terlalu banyak penyerapan fahaman sesat liberalisme dan pluralisme yang semakin berleluasa sehingga mengancam akidah umat Islam.

Menurutnya, kerajaan perlu mengambil tindakan kepada mereka yang bertindak melanggar Perkara 3 Perlembagaan Persekutuan iaitu Islam sebagai Agama Persekutuan.

“Perkasa mengecam keras kebiadaban kumpulan G25 dan mendesak supaya kerajaan bertegas, mengengkang fahaman ini dengan memfatwakan kumpulan G25 sebagai kumpulan sesat.

“Persidangan kali ini turut mendesak kerajaan bertegas dan mengambil tindakan mahkamah untuk mempertahankan kesucian agama Islam dan tidak tunduk kepada desakan mana-mana pihak yang ada kepentingan,” katanya kepada pemberita sempena Persidangan Agung Perkasa ke-6, di sini, hari ini.


Semalam, polis dilaporkan akan memanggil Jurucakap Bekas Penjawat Awam (G25), Datuk Noor Farida Ariffin dalam masa terdekat bagi mendapatkan kenyataan berhubung siasatan mengikut Akta Hasutan.
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping