Jumaat, Januari 22, 2016

Hehehe!!! Lain macam betul tengok lenggok Si Mak Janda sorang ni. Nampak gayanya maca dia tengah kemaruk mengalahkan orang yang dah jatuh cinta. Dia ada hati nak mengorat ke?

Kalau baca kenyataan yang dikeluarkan semalam, nampak macam Si Nurul Izzah ni cuba nak 'Mengorat' Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya yang baru. Dia dah jatuh hati ke dengan Pengarah baru tu?

Dalam kenyataan yang dibuat, Si Nurul Izzah ni dengan 'Lembut' memberikan peringatan supaya Pengerusi SPR yang baru tu jangan mudah tunduk terhadap desakan serta tekanan Politik.

Kata Si Nurul Izzah, pengalaman selama 16 bulan yang lalu sepatutnya dapat dimanfaatkan oleh Pengerusi SPR yang baru tu untuk mengembalikan kredibiliti SPR yang sebelum ini sudah 'Tercalar'.
"Lebih 250,000 rakyat turun ke jalanan melahirkan kekecewaan terhadap SPR dilihat mengguna kuasa untuk mengekalkan kuasa sebuah barisan politik semata-mata," katanya dalam satu kenyataan, hari ini.
Soalnya, yang mencalarkan kredibiliti SPR tu siapa kalau bukan dari kalangan puak - puak Pakatan Haprak tu sendiri yang selama ini menghasut rakyat agar meragui ketelusan SPR menjalankan tugas.

"250 ribu" orang yang turun berhimpun di Dataran Merdeka sebelum ini pun semuanya terpedaya dengan Taktik Murahan yang dipergunakan oleh puak - puak Pakatan Haprak tu sendiri.

Bahkan, yang memberi tekanan Politik kepada SPR pun bukannya orang lain. Sebaliknya puak - puak Pakatan Haprak tu juga sebab tak boleh menerima kenyataan bahawa rakyat menolak mereka.

Siapa yang menyebarkan cerita KONONnya ada pihak mengimport 'Pengundi Hantu' dari kalangan warga Bangla tapi kemudian menafikannya jika bukan bapak Si Nurul Izzah tu sendiri?

Pokok pangkalnya, tak payah la Si Nurul Izzah tu nak 'Tayang' diri dia seolah - olah dia 'Maksum' sangat. Si Nurul Izzah tu kena ingat, dia menang Pilihan Raya Umum tempoh hari pun bukan dengan cara baik. Tapi dengan 'Taktik Jijik' menabur fitnah terhadap calon parti lawan!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping