Rabu, Januari 27, 2016

Pembangkang terus rancak menjalankan kempen pembebasan Datuk Seri Anwar Ibrahim apabila papan iklan gergasi #BebasAnwar dilihat semakin bercambah di beberapa kawasan di sekitar Selangor.

Walaupun papan iklan gergasi atau billboard #BebasAnwar pertama yang dipasang di Selayang telah diturunkan baru-baru ini, pembangkang tetap meneruskan perjuangan untuk mempertahankan bos mereka. 

Ianya dapat dilihat apabila dua lagi papan iklan dengan kata-kata 'Bebas Anwar, Bebas Rakyat' terus ditegakkan di Kajang, dan yang paling terbaharu di kawasan Parlimen Pandan. 

Namun tidak seperti di Selayang, kualiti dua papan iklan tersebut dilihat jaug lebih rendah apabila ianya hanya menggunakan plastik yang lebih mudah untuk ditanggalkan.

Kemunculan dua billboard di Selangor itu sekali gus menjadikan jumlah keseluruhan billboard #BebasAnwar menjadi tiga, di mana satu lagi telah dipacakkan di Kubang Semang, Permatang Pauh, Pulau Pinang.

Kemunculan dua papan iklan gergasi ini juga telah mengiyakan kenyataan Ketua Penerangan PKR, Syed Ibrahim Syed Noh sebelum ini yang percaya lebih banyak billboard #BebasAnwar akan dipasang pada masa akan datang.

Ahli Parlimen Selayang, William Leong yang bertanggungjawab terhadap pemasangan billboard di Selayang juga pernah mengeluarkan kenyataan bahawa billboard seumpama itu akan dipasang di beberapa tempat lagi yang difikirkan sesuai dalam masa terdekat.

Sebelum ini, William mendakwa pemasangan billboard di Selayang yang telah diturunkan itu mengikut prosedur yang ditetapkan pihak berkuasa tempatan dan telah diberi permit.

Ketika diminta mengulas mengenai papan iklan itu yang 'ghaib' secara tiba-tiba, Wiiliam bagaimana pun menafikan bahawa ianya telah diturunkan oleh Majlis Perbandaran Selayang (MPS).
Mungkin la papan iklan yang sebelum ni ada kat Selayang tu dah kena curi dengan 'Orang Bunian' memandangkan Ahli Parlimen Selayang tu pun kata dia tak tau ke mana hilangnya. Mungkin 'Orang Bunian' pun menyampah dengan Si Peliwat ni!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Anwar,jika di Arab Saudi sekarang sudah tinggal arwah sahaja.Anwar si peliwat di hukum pancung mengikut undang undang Islam dan dah lama dah kepala Anwar bercerai dari badan di pancung oleh Algojo Sheikh Muhammad.Pedang Sheikh Muhammad telah memancung beratus banduan sejak 18 tahun lepas.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping