Rabu, Januari 27, 2016

Heh! Memang pelik betul tengok perangai Haramjadah puak - puak Pakatan Haprak ni. Kalau dulu, bukan main lagi diorang ludah. Sekarang, diorang pulak yang beria - ia 'Rindu - Rinduan'.

Dan yang paling herannya, Si Wan Azizah ni bukannya 'Rindu' pada suami dia yang sedang meringkuk kat dalam penjara kerana didapati bersalah meliwat bekas pembantu peribadi dia sendiri.

Sebaliknya, Si Wan Azizah tu 'Rindu' pada Bekas Peguam Negara (AG), Tan Sri Abdul Ghani Patail yang sebelum ini telah bersara wajib kerana umurnya yang sudah menjangkaui 66 tahun.

Tapi, tindakan yang dilakukan oleh Si Wan Azizah ni cukup mengelirukan dengan memberikan gambar seolah - olah Tan Sri Abdul Ghani tu 'Ditukar' dan bukannya dia bersara wajib.

Kata Si Wan Azizah, sekiranya Tan Sri Abdul Ghani tidak 'Ditukar', mungkin hasil keputusan terhadap siasatan berhubung isu Dana berjumlah RM 2.6 billion itu akan berbeza.
“Di Malaysia ini memang banyak yang kita tidak akan faham. Apabila Peguam Negara ditukar perkara seperti ini dijangkakan.
“Kalau tidak digantikan Peguam Negara sebelum ini, mungkin hasilnya lain,” katanya dalam sidang media selepas mempengerusikan mesyuarat Pakatan Harapan di Parlimen di sini.
Memang betul la kata Si Wan Azizah tu. Di Malaysia ni memang banyak benda yang kita tak faham. Bukan setakat Tukar jawatan Peguam Negara je. Tapi tahap mentaliti Pembangkang pun pelik.

Mana tidaknya. Orang yang didapati bersalah kerana meliwat bekas pembantu peribadi dia dengan bukti yang sah berserta saksi didalam mahkamah pun dianggap sebagai 'Pejuang Keadilan'.

Yang kuat Menipu dan Menabur Fitnah tu jugak yang diorang suka. Jadi, memang banyak benda berlaku di Malaysia ni kita tak faham. Anak tabur fitnah terhadap calon lawan pun Si Wan Azizah tu boleh buat - buat tak nampak!!! Jadi, tak payah la dia nak heran sangat!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping